poniedziałek, 9 lutego 2015

Nowy singiel już w piątek!

R5 podzielili się z nami wiadomością, że ich nowy singiel, reklamujący drugi album, wyjdzie już w ten piątek. Piosenka nazywa się "Let's Not Be Alone" i jestem pewna, że wszyscy już ją słyszeliście. Dlatego przeczytajcie co napisał Riker na swoim tumblrze [klik].
"Let's Not Be Alone Tonight wychodzi w piątek! Super nabuzowany! Wiem, że piosenka wyciekła jakiś czas temu, jednakże nie jest to finałowa wersja. Nadal mieliśmy coś do dokończenia i sprawienia, by była lepsza. Więc razem z tym, mam nadzieję, że wam się spodoba"
 Druga sprawa, jestem pewna, że wszyscy chcieliby usłyszeć piosenkę w radiu. Dlatego, dlaczego też nie pospamować do stacji radiowych?
"Jako, że premiera w TEN piątek, w poniedziałek wszyscy zaszalejmy i proponujmy Let's Not Be Alone Tonight wszystkim lokalnym stacjom radiowym. Mam na myśli, wręcz bądźmy nienormalni! Tweetujcie, piszcie, dzwońcie, piszcie emaile, nieważne, byleby wkurzyć wszystkie stacje haha. Wiem, że możemy sprawić, by piosenka była na topie :D Wierzę w was, moja droga rodzinko, POKAŻMY KTO RZĄDZI! Możemy być słabszymi, ale pokażemy m co mamy!"
Jak na razie nie mamy piosenki, dlatego też przypomnę o tym jak już wyjdzie. Ja też w nas wierzę, jeszcze usłyszymy ich w polskich radiach! :D Specjalnie postaram się zebrać fanpage, twittery i emaile naszych polskich radiów. Wchodzicie w to? :D

18 komentarzy:

  1. Awwwww RODZINKO
    �� JA WCHODZE :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogła byś przetłumaczyć tekst z Tumblra
    ? Za cholerę nie rozumiem :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że wchodzę! Jak nie jak tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że wchodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. "Wierzę w was, moja droga rodzinko, POKAŻMY KTO RZĄDZI! Możemy być słabszymi, ale pokażemy m co mamy!"
    Awww������

    Pewnie, że w to wchodzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wchodzę w to na 100%

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście że się zgadzam
    Tylko podać mi @ i inne takie to takiego spamu narobie że wyląduje w sądzie :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. No ba! Let's not be alone w poniedziałek! Damy rade? Damy rade! Normalnie magia! Będziemy hit number 1!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No jasne że w to wchodzę!!! Ręce do środka i krzyczymy głośno R5 FAMILY WOHHO!!!! Tak im pokażemy że będą mieli nas dość i będą puszczać Let's not be alone kilka razy dziennie HAHA :D
    A tak w ogóle to np. do Eska TV też piszemy????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teledysku jeszcze nie ma, więc jak na razie nie ma po co pisać XD Ale do radia eska owszem :D

      Usuń
    2. Ale chyba nie zaszkodzi poprosić o puszczanie innych np.Smile

      Usuń
  10. Oczywiście, tak tak tak!
    Od razu po tym jak piosenka wyjdzie, zaczynamy pisać do stacji radiowych!
    Jeśli nie my, to kto?
    Jednoczymy się, R5fam! :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście ze w to wchodze jsk tylko pojwi sie piosenka piszemy do stacji radjowych.Zróbmy to razem R5ers!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Możecie na mnie liczyć! :D Damy radę R5Family!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobimy szum we wszystkich stacjach radiowych! Pora pokazać PRAWDZIWĄ muzykę a nie jakieś "bum cyk bum cyk je je je!". Pokarzmy siłę R5Family!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super! Czy to znaczy ,że niedługo nowa płyta?
    niestety rodzice nie pozwalają mi założyć tweetera ani nic w tym stylu ani też wysyłać takie maile.
    ale popieram akcję. powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )