sobota, 7 listopada 2015

Laura studentką USC





W tym poście chciałabym krótko poruszyć temat edukacji Laury, bo wiem, że niektórzy zastanawiają się, co dzieje się z Marano, po tym jak rok temu zakończyła szkołę średnią. Może już o tym słyszeliście, ale kilka miesięcy temu rozpoczęła studia na Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Nie jest łatwo połączyć razem pracę, która wymaga dużo poświęcenia i czasu, oraz nauki, a jednak Laura chciała kontynuować swoją edukację, w kierunku filozofii, polityki i prawa. Just Jared Jr udostępnił nam krótką wypowiedź Laury na ten temat: "Ludzie zazwyczaj idą na studia, aby użyć tego czasu do zrozumienia tego, czym chcą się zajmować. A ja mimo, że już to wiem, chciałam pójść na studia i kontynuować edukację." Dodała też: "W celu dokonania zmian w kraju lub krajach trzeciego świata, musisz mieć wiedzę na temat rządu. Chciałam nauczyć się więcej na temat prawa i rządów - jak one funkcjonują. Pomyślałam, że będzie to wspaniały kierunek, aby powiększyć moją wiedzę w tym zakresie."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )