poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Austin & Ally - Freaky Friday & Fiction

Heeeej !
Przepraszam Was, że wczoraj nie dodałam posta, ze zdjęciami, ale na laptopie byłam tylko 15 minut, aby ogarnąć facebook'a , a potem byłam u rodziny (jak to na święta), a tam nie miałam dostępu do neta :| Niestety xD

Dziś także nie wiem czy dodam zdjęcia kogoś z reszty, ale postaram się .

Tak więc teraz Wam wynagrodzę moje braki, nowym odcinkiem A&A ♥
(niestety jest słabej jakości i podzielony na części, ale to nic. Da się zrozumieć xD)


 










Wesołych Świąt i mokrego dyngusa !!! ^^

~Weronika ♥

5 komentarzy:

  1. Super :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za odc. wesołych świąt a na dyngusa idz na bitwe na śnieżki ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog.Dzięki za wrzucenie tego odcinka.Jeszcze go nie widziałam.Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )