czwartek, 28 marca 2013

Takie tam "R5"

Nie wiem jaki dać tytuł, więc będzie "takie tam "R5"" xD
A co do posta, to znalazłam kilka zdjęć i się nimi z wami podzielę ;P

1) Tak sobie patrzę na to zdjęcie i zdałam sobie sprawę, że Rocky ma taki super wielki ołówek :O Idę mu go ukraść, ktoś ze mną? :D


2)No więc.. moim zdaniem Rocky mówi "Noście mnie moi poddani, jestem waszym królem". Nie no już mi zaczyna odwalać >__< Ross jaka powaga "superman" xD 

3) CO ?! Dlaczego nie grają już "Pour Some Sugar On Me" na koncertach ?! Kocham głos Rydel i kocham tą piosenkę ! :O


4) Może mnie nie zabije osoba, która to narysowała...:O
W każdym razie, narysował to mój pingwinek (dłuuuuga historia) i ja uważam, że ona ma wieelki talent :)


5) Bahahaahahah ! Kocham tą przeróbkę normalnie ! :D Nie mogę, padłam xD

 6) A to zdjęcie ubóstwiam . Mam to jako tapetę na telefonie xD


~Weronika ♥

3 komentarze:

  1. Jaki śliczny rysunek :)
    Niezła przeróbka :D Haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Co by tu napisać poprostu SUPER ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. idę stobom zabrać ten ołówek przyda mi się
    2. król i bohater ;p się znalezli
    3.szkoda że tej piosenki już nie będą śpiewać ;(
    4.ten twój 'pingwinek ' ślicznie maluje jak spomniałam chcę od niej korepetycje
    5.hahaha
    6.chłopak zgitarom byłby dlamnie parą ;p

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )