niedziela, 23 czerwca 2013

'I'm finally me' tłumaczenie

Udało mi się przetłumaczyć piosenkę ;p Może tłumaczenie nie jest idealne, nie zawsze się zgadza ale to tak na "pierwszy ogień" ;D

Hey hey
Uh-huh
Hey hey
Uh-huh
Hey hey
Yeah

Jestem wreszcie sobą



Nigdy nie czułam tego wcześniej

Nie boję się niczego więcej

Pisze słowa na stronie
Bo mam tak dużo do powiedzenia

A teraz zajmuję tą scenę

Wooah.



Jestem gotowa do lotu
Wiem, że to jest mój czas, aby zabłyszczeć
Nie obchodzi mnie, czy będę popełniać błędy
Zrobię wszystko, co trzeba,
Bo mam tak dużo do powiedzenia
Woah



Jestem wreszcie sobą,

Mam wszystko, czego potrzebuję

To co masz jest tym co widzisz

Ja-Ja-Ja-Jestem w Końcu sobą

Nigdy nie czułam się tak wolna

Nie ma nikogo, kim starałabym się być



Hey hey uh-huh
Hey hey uh-huh
Hey hey, yeah

Jestem wreszcie sobą



Wyszłam z ukrycia

Czuję się po prostu dobrze

Nie boję się pokazać tego co mam w środku

Wszystko to włożę do tego zdania

Bo nie mam nic do ukrycia

Wooah.



Jestem wreszcie sobą,

Mam wszystko, czego potrzebuję

To co masz jest tym co widzisz

Ja-Ja-Ja-Jestem w Końcu sobą

Nigdy nie czułam się tak wolna

Nie ma nikogo, kim starałabym się być



Hey hey uh-huh
Hey hey uh-huh
Hey hey, yeah
Jestem wreszcie sobą

Hey hey uh-huh
Hey hey uh-huh
Hey hey, yeah



Mam dziwactwa, ale oni pracują

Nauczyłam się kochać takie rzeczy

Nie musisz być nikim, ale

Pozwól mi usłyszeć jak śpiewasz!



Jestem wreszcie sobą,

Mam wszystko, czego potrzebuję

To co masz jest tym co widzisz

Ja-Ja-Ja-Jestem w Końcu sobą

Nigdy nie czułam się tak wolna

Nie ma nikogo, kim starałabym się być



Hey hey uh-huh
Hey hey uh-huh
Hey hey, yeah
Jestem wreszcie sobą

Hey hey uh-huh
Hey hey uh-huh
Hey hey, yeah
Jestem wreszcie sobą.

1 komentarz:

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )