sobota, 22 czerwca 2013

Pełna wersja "I'm finally me!" :D

przepraszam, że nie dodawałam nic przed niecałe dwa dni, ale nie było mnie w domu. Byłam u babci, a kiedy wieczorem miałam wolny czas przyszła burza (której chyba nigdy nie zapomnę O__O) i trzeba było siedzieć i się modlić, aby się nic nie stało. Było strasznie! Pioruny , błyski itp. normalnie z każdej strony były! Nigdy takiej burzy nie przeżywałam O___O Ale to ważne nie jest XD
pojawiła się wcześniej PEŁNA wersja piosenki, którą śpiewa Ally (Laura) w jednym z odcinków A&A, który premierę będzie miał jutro ;) Zapraszam do słuchania! Jeśli będzie mi się chciało to napiszę tekst XD w sensie do tej piosenki ;pp Na razie wstawiam link :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )