czwartek, 18 lipca 2013

Coś o stylu Laury.

Przeglądając Brytyjską stronkę o A&A, znalazłam artykuł (wywiad xD) o stylu Laury. Postanowiłam go wam przetłumaczyć.

Jak opisałabyś swój styl, Laura?
Laura:
Jestem wielką fanką mody i kocham ją mieszać. Myślę, że mój styl można opisać jako codzienny - klasyczny i elegancki. Ale teraz, mam obsesję na punkcie rurek (spodnie obcisłe, tj. skinny jeans). Kocham je. Nosze je cały czas.

Jaki jest najgorszy i najlepszy strój w twojej szafie?
Laura:
To zabawne, że pytasz mnie o to, bo nie dawno poszłam na imprezę, gdzie zdecydowałam się na trochę szalony strój. Była to impreza urodzinowa Raini Rodriguez i jej postać w A&A nosi wiele "leopardowych i gepardowych" stroi. To naprawdę niesamowite, a ja zaszalałam, jak ona.

Co założyłaś na imprezę? 
Laura:
Nałożyłam płaszcz w panterkę, który jest godny podziwu i czarną i białą koszulkę z panterką, oraz takie same spodnie. To było szalone!

To jest najgorszy czy najlepszy strój w twojej szafie?
Laura:
Haha! Szczerze mówiąc, myślę, że pół na pół.

Jakie było twoje najbardziej żenujące ubranie?
Laura:
Kiedy byłam młodsza, ponosiłam wiele katastrof modowych w szkole. Nikt tego nie zauważał, ale to było straszne!

Co się wtedy stało?
Laura:
Podczas PE (?), zauważyłam, że miałam ogromną dziurę w spodniach. Była naprawdę ogromna. Pamiętam jak pomyślałam "O mój boże, co mam zrobić?!". Na szczęście miałam przy sobie kurtkę i szybko to zakryłam. Ale to był najgorszy z możliwych czasów na dziurę. Byłam tak zawstydzona...

Jaka jest twoja wskazówka na to, aby zawsze wyglądać świetnie?
Laura:
Myślę, że najważniejszą wskazówką jest to, aby używać akcesoriów. Nie bój się ich używać, bo akcesoria są niesamowite. Teraz mam obsesję na punkcie pasków i naszyjników. Bądźmy szczerzy.. naszyjnik może na prawdę wiele zdziałać w stroju.

Kto jest twoją ikoną mody?
Laura:
Jeśli chodzi o modę, uwielbiam aktorki jak Keira Knightley i Natalie Portman. Uwielbiam ich styl. I mówiłam to już wiele razy, ale kocham również Jessie J i Ritę Orę. Są świetne!

Co sprawiło, że Keira Knightley stała się dla ciebie ikoną?
Laura:
Jej szafa, zawsze wygląda świetnie. Kocham to. Wygląda to, jakby nie wkładała w to wysiłku. Chciałabym wiedzieć, jak ona to robi. 

Co jest najprostszą sprawą, aby utrzymać się w sprawach oszczędzania?
Laura:
Zabawa! Wtedy wiele rzeczy wchodzi w grę. Kocham odwiedzać małe zabytkowe butiki. Próbuję szukać projektantów, mniej sławnych niż inni. To także sposób, aby zaoszczędzić na koncie. 

Czy lubisz sklepy z odzieżą używaną? 
Laura:
Całkowicie! Takie sklepy to kolejny sposób na oszczędzanie. Uwielbiam też "stojak na rzeczy". To coś najlepszego!

Jaki element stroju powinna mieć każda dziewczyna w swojej szafie?
Laura:
Myślę, że każda dziewczyna powinna mieć parę rurek w szafie. Wybieramy kolor lub wzór jaki nam odpowiada - a następnie, rządzimy w nich! Jeśli jesteś fanką koloru czarnego, znajdziesz takie rurki, a jeśli wolisz coś niebieskiego, dobieramy takie spodnie! Jeśli jesteś podobny do mnie i wolisz jasne kolory, powinieneś wziąć ze mnie przykład.

Jakie rurki masz w swojej szafie?
Laura:
Mam wiele kolorów rurek, w mojej szafie. Mam różowe rurki, niebieskie, zielone i wzorzyste! Wy je macie; Ja je mam!

Jakie miasto, które odwiedziłaś, jest najbardziej modne?
Laura:
Londyn i Nowy Jork, są na prawdę modnymi miastami. Zawsze dużo wielkiej mody w obu tych miejscach - ale również słyszałam, że Paryż jest naprawdę fajny, a także Mediolan. O mój Boże ... Chciałbym odwiedzić Paryż i Mediolan. Nigdy nie byłam tam wcześniej. To byłoby niesamowite.

Jaki jest najbardziej ekstrawagancki element ubioru, jaki kiedykolwiek kupiłaś?
Laura:
Kiedy miałam 10 lat, kupiłam fioletowe legginsy z wzorami na nich całych. Nie mam nic w szafie, aby nosić je z nimi, ale uważam, że to są najlepsze legginsy świata. Miałam je na sobie tylko dwa razy. Wydawało się to ekstrawaganckie w wieku 10 lat. 

Każda dziewczyna, kocha mieć dużo par butów. Ile ty masz par butów w swojej szafie?
Laura:
Bardzo dużo! Prawdopodobnie mam około 20 par butów w mojej szafie. 

Jesteś fanką butów?
Laura:
Zdecydowanie! Jestem wielką fanką koturnów. Koturny są moim życiem. Koturny są tak fajne. 

Czy to, jakie ubrania ubierasz, to wszystko, odnośnie stylu?
Laura:
To jakie ubrania nosisz, jest bardzo ważne. Ale ważne jest również to, jak je nosisz. To wszystko, polega na tym, w czym czujemy się dobrze i wygodnie. Jeśli czujesz się dobrze w stroju; to jest to o wiele ważniejsze niż to co masz na sobie.


Wspomniałaś o tym, że kochasz akcesoria.. jakie są twoje niezbędne akcesoria? 
Laura:
Kocham pasy i długie naszyjniki, ale chciałabym dostać się też do kolczyków. Czuję się jak moja siostra, i chyba jesteśmy jedynymi ludźmi na ziemi, którzy nie mają swoich uszów przebitych. Zawsze chciałam je nosić, bo myślę, że są fajne, ale nigdy nie poszłam, aby je przebić. Nie wiem dlaczego. Myślę, że po prostu nie mam na to czasu. 

Gdy wyjeżdżałabyś na wakacje, jakie przedmioty mody, zabrałabyś ze sobą?
Laura:
To by zależało od tego, gdzie jadę. Chyba spakowałabym jakieś rurki, ponieważ są one teraz całkiem modne i raczej będą jeszcze przez jakiś czas. Zapakowałabym pewnie jeszcze kilka koturnów, a także wygodniejsze buty. Co jeszcze mogę wziąć? Potrzebuję bluzek, więc może jakieś koszulki na ramiączkach i sweter. To wszystko, czego potrzebuję. Perfekcyjnie! 

Ode mnie: Mój angielski nie jest perfekcyjny, więc pomagałam sobię tłumaczem, więc jeśli są błędy to przepraszam. Angielski artykuł jest tu: http://www.disney.co.uk/disney-channel/features/meet-laura-marano#/videoId/1_selneegp.
Zapraszam!


2 komentarze:

  1. Nie ma błędów :)
    Super ten wywiad, Laura się świetnie ubiera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post!!! Laura ubiera się ładnie!!! Chciałabym być taka jak ona♡

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )