czwartek, 4 lipca 2013

Ross Lynch szuka idealnej dziewczyny! - akrtykuł z Twist'a :3

Jak mówiłam wcześniej, dodam artykuł z Twista.

TWIST: Doszły nas słuchy, że jesteś nieuleczalnym romantykiem...
ROSS: Myślę, że można tak powiedzieć. Często się wzruszam, oglądając filmy o miłości. Bardzo lubię na przykład film "Romeo i Julia". To romans wszech czasów. Wiele razy widziałem ekranizację z 1968 roku. Uwielbiam ją.

TWIST: Czy zrobiłeś kiedyś coś na maxa romantycznego?
ROSS: Tak naprawdę, nie miałem dotąd wielu romantycznych przygód. Z żadną dziewczyną nie spotkałem się jeszcze na poważnie. Mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni.

TWIST: Jesteś pewny siebie w kontaktach z dziewczynami?
ROSS: Jeśli panna wpadnie mi w oko, to na pewno do niej podejdę i porozmawiam. Nie mam z tym problemu, ale musiałem się z tym trochę namęczyć, żeby zwalczyć nieśmiałość. Teraz jest lepiej: mam już trochę wprawy.

TWIST: Lubisz gdy to dziewczyna przejawia inicjatywę?
ROSS: Oczywiście!


TWIST: Chciałbyś, żeby to ona zaprosiła cię na randkę?
ROSS: Pewnie, że tak! Austin też by nie miał nic przeciwko. Fajnie, byłoby gdyby taka sytuacja znalazła się w scenariuszu "Austina i Ally".

TWIST: Z kim chciałbyś zagrać taką scenę?
ROSS: Jest wiele pięknych dziewczyn, ale mnie najbardziej podoba się Nina Dobrev z "Pamiętników Wampirów" . Jest śliczna! Ładna jest też Hailee Steinfield. W dodatku jest w moim wieku, więc mogło by się udać.

TWIST: Czy masz jakiś sprawdzony sposób na złamane serce?
ROSS: To jeszcze przede mną. Nie mam pojęcia, co bym zrobił. Pewnie chciałbym być jak najbliżej rodziny, słuchałbym jak najgłośniej muzyki itd. Mój brat był kiedyś w takiej sytuacji i wiem, że było mu wtedy ciężko.

TWIST: A jak zwykle radzisz sobie ze smutkiem?
ROSS: Piszę piosenki. Myślę, że to by mi dobrze zrobiło też na złamane serce, chodź przez pewien czas pewnie grałbym same smutne kawałki.

TWIST: I najważniejsze pytanie... Zdradzisz jak podbić twoje serce?
ROSS: Wiesz co? Jeszcze tego nie odkryłem. Nawet dla mnie to zagadka, ale mam nadzieję, że wkrótce ją rozwiążę!

KONIEC :33

1 komentarz:

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )