piątek, 13 września 2013

Chloe i Halle - zwyciężczynie N.B.T w najnowszym odcinku Austina i Ally!


Wiedzieliście, że Chloe and Halle wystąpią gościnnie w A&A? Oglądałam już ten odcinek i zapomniałam wstawić go wam xD 

Moon Weeks & Mentors - Austin i Ally zostają zaproszeni jako trenerzy i jurorzy do show-konkursu w śpiewaniu w ramach "Tygodnia Austina Moona". Ally bierze pod swoje skrzydła dziewczynkę, która przypomina jej ją samą dawniej, bo jest bardzo uzdolniona, ale też bardzo nieśmiała. Razem z Austinem pracują nad tym, aby dziewczynka stała się groźnym rywalem dla pozostałych uczestników konkursu. W tym czasie Trish i Dez próbują zwrócić na siebie uwagę z widowni, żeby mogli być widoczni w telewizji.

Clip:


Promo:


I odcinek w niestety słabej jakości:


Odcinek będzie miał premierę już w tą niedzielę (15 września!). I mam nadzieję, że szybko pojawi się w wersji HD, bo nie mogę się doczekać aż usłyszę głos Lucy (tej dziewczynki ze sławnymi dwoma kucyczkami xD) *-* Strasznie uwielbiam ten odcinek, bo podobała mi się tu Ally, która nie zwątpiła w Lucy i pomogła jej :)) i oczywiście podoba mi się Lucy *-*

Jeśli odcinek się pojawi w HD, dodam go tu :)


1 komentarz:

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )