piątek, 13 września 2013

Nowy wygląd + Odcinek Couples and Careers

Nie wiem czy ktoś zauważył, ale chwilowo zmieniałam szablon na blogu, więc widoczność była zmieniona na prywatną. Nie martwić się, że usunięty blog, czy coś ;pp Zmieniłam szatę graficzną i teraz przynajmniej ten blog jakoś wygląda, nie tak jak wcześniej .. tragicznie O.o XD Oczywiście remont nie jest jeszcze skończony, ale wygląd mamy z głowy :) Bardzo dziękuję "Mia" za pozwolenie mi na zmianę jej szablonu, a skorzystanie z CSS'a. Polecam wam serdecznie tą szabloniarnię : http://land-of-grafic.blogspot.com/ ;) Potrafią robić nieziemskie szablony *-* Ja ciągle korzystam z ich bloga :)

I. Klaudia poprosiła mnie o dodanie odcinka Couples and Careers po Polsku, ponieważ nie może znaleźć pełnej wersji. Otóż, Klaudio, na bajach jest pełna wersja, musisz tylko wejść na kolejny link ;pp Ale dodam, bo wcześniej nie dodałam tego odcinka :)

+ zniknął czat. Do póki nie ogarniemy całkowicie wszystkich podstron, on się nie pojawi, więc wpadłam na pomysł zrobienia chwilowej podstrony (znajduję się u góry, przy "strona główna") pt. "spam". Jak na razie musicie tam pisać wszystko, bo ja muszę jeszcze znaleźć jakiś porządny czat ;pp będę zaglądała tam cały czas, więc i wy piszcie :))


2 komentarze:

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )