wtorek, 2 grudnia 2014

3 lata Austina & Ally!

Dziś 2 grudnia! A kto wie co ta data oznacza?
Ah, tak, dokładnie TRZY LATA TEMU na kanale Disney Channel wyemitowano pierwszy odcinek Austina & Ally. Nadal nie mogę uwierzyć, że to już tak dużo czasu, ten serial tyle wniósł do mojego życia...
Trzy lata Austina i Ally, tego jak dążyli razem do spełnienia marzeń, co tak bardzo mnie zainspirowało, nie zapominając o ich związku, który kocham (kto nie? :3). Trzy lata Trish, która jest tak wspaniałą, silną osobą. No i Dez, o którym nie da się zapomnieć. Ten rudzielec, dzięki któremu nie raz płakałam ze śmiechu.
Mogłabym się rozpisywać długo ile serial dla mnie znaczy, ale zrobiłam to już rok temu, więc chyba nie ma sensu pisać ponownie tego samego. Za to wy macie wolną rękę. Chętnie poczytam wasze wypowiedzi na temat A&A ^^

Jak to napisała jedna osoba na tumblrze:
*trzy lata odkąd Austin poznał Ally
*trzy lata odkąd Austin ukradł piosenkę Ally
*trzy lata odkąd ich ręce dotknęły się pierwszy raz, podczas pisania ich pierwszej wspólnej piosenki
*trzy lata odkąd zostali partnerami
*trzy lata odkąd Austin pierwszy raz próbował dotknąć zeszytu Ally
*trzy lata odkąd w ciągu jednej nocy, Austin został internetową sensacją
*trzy lata odkąd pierwszy raz usłyszeliśmy Without You, Double Take i Break Down The Walls
*trzy lata odkąd Austin wyremontował pokój dla Ally
*trzy lata odkąd Dez i Austin pierwszy raz pokazali swój handskahe
*trzy lata odkąd Ally poszła na randkę ze starszą panią
*trzy lata odkąd Dez grał na harmonijce przez suzafon
*trzy lata odkąd Ally zdemolowała studio Hellen
*trzy lata odkąd pojawiło się pudełko na śniadanie z Austinem, poduszka z Austinem, masło orzechowe z Austinem i pierwsza lalka z Austinem
*trzy lata odkąd Trish dostała pracę w Ciasteczkowym Mieście, sklepie Magika, w sklepie zoologicznym, w sklepie z kubkami i została menadżerką Austina

No, to teraz czekam na live stream, hihi :3




6 komentarzy:

  1. Czytając to łzy mi poleciały.
    To już trzy lata... dopiero były dwa...
    No cóż... nie wiem jak wyglądało by moje życie bez A&A, Laury, Rossa, Caluma, Raini, R5, Auslly i Raury...
    Płaczę... kocham...
    Dziękuje im za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej to już tak długo? Ale zleciało :') Aż się łezka kręci. Nie wiem jak to będzie jak A&A się skończy. Chyba się zaryczę. Kocham ich wszystkich tak bardzo mocno <3 Wnieśli wiele pozytywnej energii do mojego życia. Bardzo serdecznie im za to dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko, to już 3 lata... Dzięki temu serialowi zyskałam pewność siebie. A&A nauczyli mnie że nie można się poddawać i trzeba dąrzyć do upragnionego celu. Po prostu zakochałam się w Laurze, Rossie, Calumie, Raini i oczywiście całym R5. Po prostu kocham.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już 3 lata, a przecież niedawno były 2, jeszcze dokładnie pamiętam. Ten serial wniósł naprawdę wiele w moje życie. Nauczyłam się, że trzeba mieć swoje cele i do nich dążyć, bo marzenia się spełniają. Nauczyłam się jak ważna w życiu jest przyjaźń. Nauczyłam się jak być pewnym siebie. Dzięki niemu poznałam R5. A bez tego zespołu moje życie nie byłoby takie same. Od tego serialu wszystko się zaczęło :')
    Te "trzy lata odkąd..." są cudowne, aż się łezka w oku kręci :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tu dużo pisać? Serial jest genialny, inspiruje miliony ludzi. Poprawia humor, jest idealny, co potwierdza fakt, że jako jeden z niewielu seriali Disney'a dostali 4 sezon. Jestem po prostu bardzo dumna z Laury, Raini, Rossa i Caluma. Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )