wtorek, 30 grudnia 2014

Życzenia urodzinowe


Oprócz tych prywatnych życzeń, przyjaciele/znajomi, osoby z którymi pracuje i rodzina Rossa, złożyli mu życzenia na twitterze. Zobaczcie co napisali :D
PL: Wszystkiego Najlepszego ziomek

PL: Zrobiłem to dla ciebie @rossr5 #notreally [nie prawda]. Ma 19 lat! Już nie jest moim dużym młodym braciszkiem...


PL: Wszystkiego Najlepszego @rossr5! Ostatni rok bycia nastolatkiem

PL: Wszystkiego Najlepszego dla Shorów: Anthony'ego i Rossa. Posiadanie tej dwójki w mojej rodzinie to wielka przyjemność! [r5rockspapa to ojciec Stormie, dziadek Lynchów]

PL: Wszystkiego Najlepszego dla jednego z najfajniejszych, jednocześnie jednego z najbardziej głupkowato uroczych ludzi, jakich znam @rossr5... mam nadzieję, że to świetny dzień

PL: Wszystkiego Najlepszego @rossr5! Nadal trwamy przy historii, że masz 19 lat? Czy wyjaśnimy to i wyznamy, że jesteś 40 letnią kobietą?

PL: Wszystkiego Najlepszego @rossr5! Zjedliśmy 19 ciasteczek w twoim imieniu!

PL: Wszystkiego Najlepszego Ross! Mam nadzieję, że jest to najlepszy dzień ever!
PL: Wszystkiego Najlepszego @rossr5. Masz 19 lat! Co jest dziwnym wiekiem. To znaczy, że jesteś jak w tej piosence Britney Spears "Nie jestem dziewczyną, ale też nie kobietą". 

12 komentarzy:

  1. Hahaha !!! Życzenia Calumba mnie powalają.
    Kocham gościa.
    I jeszcze te życzenia Lau ... słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Calum zawsze pisze fajne życzenia, ale tym razem Laura go pobiła <33Aww

    OdpowiedzUsuń
  3. Calum mnie powala, ale Lau go pobiła i jeszcze te dwa serduszka na końcu♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego dziadek Lynchów napisał, życzenia dla Ross'a i Antchonego(wnioskuje że chodzi o Riker'a) i napisał że dobrze mieć ich w rodzinie.A co z Rockym, Rylandem i Rydel. O co chodzi?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anthony to ich wujek. Ross urodził się tego samego dnia co on. :)

      Usuń
    2. Może jest ktoś inny o tym imieniu w ich rodzinie i też ma urodziny.
      Oni to mają sporą rodzinę.

      Usuń
    3. No ale Ross podobno dostał drugie imię po wujku, który właśnie urodził się tego samego dnia co on. I on miał na imię Shor a nie Anthony.

      Usuń
    4. może obydwoje mają na drugie imie Shor? :P

      Usuń
    5. A może on ma na drugie Anthony i ich dziadek tak napisał, żeby głupio nie wyglądało ???
      Tak mi się wydaje.

      Usuń
  5. Niektore z tych zyczen sa poprostu genialne xdddddddddddddd

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że Anthony to jakiś ich mały kuzyn :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Calum i Laura zdecydowanie najlepsze napisali te życzenia��❤

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )