sobota, 6 czerwca 2015

Drugi koncert R5 w Polsce już 30 września!

Podczas wczorajszego live streamu, R5 podzielili się z nami informacjami na temat trasy koncertowej Sometime Last Night po Europie. Pewnie do wszystkich z was, a przynajmniej większości, dotarło już, że wracają do Polski! Koncert odbędzie się 30 września w Warszawie w klubie Palladium. Jak na razie nie wiadomo nic na temat ceny biletów, z tego co mi wiadomo to możliwe, że w sprzedaży będą już w poniedziałek za tydzień, w te środę dla członków płatnego klubu na stronie R5. Mam nadzieję, że osoby, które nie spotkały R5 rok temu, tym razem spełnią swoje marzenia, trzymam kciuki za was.
Więcej dat pojawi się wkrótce, może czeka nas jeszcze jeden koncert? ;)
Na stronie z pewnością pojawią się jakieś posty na temat akcji, ale to bliżej koncertu i kiedy wreszcie coś zostanie ustalone.


zobacz wszystkie daty koncertów

51 komentarzy:

  1. Ja nie byłam w zeszłym roku i w tym również nie pojadę... A daczego? Bo mam jakieś 400km drogi, nie mam z kim jechać, jest to środa i jestem za młoda. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się :*

      Usuń
    2. Podobnie :'))) jakby nie mogli ruszyć swoich zacnych tyłków do Krakowa, lub Gdańska także c':

      Usuń
    3. Ja tak samo :( .Może kiedyś przyjadą do Lublina albo okolic wtedy bym pojechała .

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Mam tak samo :/

      Usuń
    6. Współczuję ja byłam w tym roku pomimo tego, że mieszkam kawałek od poznania jechałam 6 godz. Na koncert xD

      Usuń
  2. Ja mam do Warszawy z 4 godziny drogi, więc to mój największy problem, ale mama powiedziała, że to przemyśli, z czego cieszę się jak głupia:D
    Ale i tak mam jeszcze cichą nadzieję że będzie drugi w Krakowie bo wtedy na pewno pojadę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rok temu nie byłam ale teraz mam pojechać! Mam baaaardzo dużo kilometrów do wawy i mam dopiero 13 lat ale i tak jadę :') powiedziałam rodzicom że jeśli się nie zgodzą to zlamia mi serce :'D i jade :***
    ~claudia~

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 80 km do Wawy . Jadę na 100% .Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. POTRZEBUJĘ POMOCY R5FAMILY!
    Chcę dołączyć do tego płatnego klubu, ale nie do końca wiem co i jak. https://www.r5rocks.com/r5-family-premium-fan-club-kit-346861
    Po kupieniu tego, jak i gdzie mogę kupić bilety z przedsprzedaży?
    Czy ktoś wie coś na ten temat??? PROSZĘ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie bardzo wiem co i jak tam robić :/

      Usuń
  6. U mnie to zależy od moich ocen (które nie są zbyt dobre). Moja mama już dawno powiedziała, że na żaden koncert nie pojadę, ale tata powiedział, że jakby świadectwo było by w miarę ładne to i mamę dało by się przekonać do koncertu. Ja się tak łatwo nie poddam!! Będę o to walczyć :D Jeszcze pojadę na ten koncert!!
    Olivia<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest jeszcze szansa ze przyjadą do innego miasta?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na mojego nowego bloga. Jego głównymi bohaterami są: Laura Marano, Ross Lynch i Douglas Booth. http://darkness-is-coming-for-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju tak trudno pojechać do innego miasta na koncert. Ja mieszkam w Olsztynie i pojechałam ,aż do Łodzi na koncert i jakoś żyje. Niestety to nie był koncert R5.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektorzy po prostu nie moga, badz tolerancyjna :v

      Usuń
  10. Ja mieszkam w Chorzowie koło Katowic i gdy tylko zobaczyłam że mają przyjechać 30 września w mojej siostry urodziny do nas do Poland strasznie się ucieszyłam normalnie motylki w brzuchu miałam;-) odrazu poszlam do mamy z dobrą nowiną no ale mama powiedziala że Wawa to za daleko i za dużo kasy wyjdzie taki wyjazd co mam zrobić? !?!
    Rok temu też nie byłam bo też daleko i mama była totalnie przeciwna temu teraz bardzo ogromnie z calego serduszka chce iść no ale też do końca ni wiadomo
    A mam dopiero 13 lat także wiecie sama nie ma mowy:'(
    Co zrobić no???????
    R5familyalunia

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiecie od ilu lat można wejść samemu na koncert???

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość to fanki ,, Austina Moona'' , które mają 8-12 lat i chcą zobaczyć go na żywo. A co jeśli zabraknie biletów dla prawdziwych fanek R5 ? Mogliby przyjechać do Krakowa i Gdańska. Podejrzewam, że mają zamiar jechać, ponieważ gdyż iż do Danii jadą dopiero............................................................................................................................................... 3 października !!! Więc są 3 dni wolne.:D Pozderki dla kumatych. S-14 lat

    OdpowiedzUsuń
  13. Lolz . msze mieć pasek na swiadectwie. Kuźde hahaha naszczęście średnia jest ;p
    Mam 13 lat (w marcu skończone. Wiem taki se bachor) ale weź tu zobacz na żywo zespół. Rocky'ego, rikera,ella,dells rossa. Isgwhdoa
    PS.
    KOCHAM WAS ZIEMNIAKI

    OdpowiedzUsuń
  14. OD ILU LAT MOŻNA WEJŚĆ SAMEMU NA KONCERT????
    KOT WYBIERA SIĘ NA MEET & GREETS???? Ja najpierw muszę poprawić oceny, a dopiero potem sprawa z koncertem. Jak już nie będzie biletów na Meet & Greets to chyba się powieszę!! Muszę ich spotkać,przytulić i powiedzieć, że ich kocham!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochani moi!
    Czy ktoś się orientuje ile mniej więcej będzie biletów m&g?
    I o której godzinie ruszy sprzedaż biletów w piątek? Bo nie wiem czy iść do szkoły :D
    A tak w ogóle to strasznie się cieszę, że przyjadą do nas 2 raz i ciesze się, że tym razem spełni się moje marzenie :) Życzę powodzenia wszystkim, którzy są w trakcie przekonywania rodziców, żeby móc jechać. Trzymam za was kciuki i liczę na to, że się spotkamy we wrześniu :3

    OdpowiedzUsuń
  16. O! A na jakiej stronie będzie można kupić bilety? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To znów ja wiem że już pisałam ale...
    Namawiam mamę ostro. Tatę nie mam co namawiać bo i tak się raczej nie zgodzi...
    Trzymajcie za mnie kciuki:-)
    Ubolewam nadal jeszcze że ten przyjazd to nie do Krakowa no ale i tak nic nie zrobię nie przewróce im w glowach:-Dgłowach
    Powiem ino tyla mam nadzieja że pójda na ten koncert...
    Powiedzcie mam pytanie o cenę biletów napiszcie po ile będą? !
    Fanka na zawsze od 3 lat R5familyalunia

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja mam pomysł! FLAGA POLSKI! Czyli, że : Balkon przyniesie kartki białe, a parkiet (płyta) kartki czerwone. I jak będzie piosenka końcowa, to wtedy do góry podniesiemy te kartki. I wyjdzie wspaniała FLAGA POLSKI! Co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
  19. A może coś związanego z nimi? Założę.się, że nie mają pojęcia jak wygląda polska flaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają bo wystarczy popatrzeć na wszystkie zdjęcia z naszą flagą i filmik z koncertu który był rok temu u nas ;)

      Usuń
    2. Można tak zrobić telko że zamiast flagi ułożyć np.okładkę ich nowej płyty lub logo zespoły

      Usuń
  20. Mam parę pytań:
    1. Od ilu lat można wejść samemu na koncert?
    2. Czy jeśli kupię R5Family Meet & Greets to, czy to obejmuje wejście na koncert, czy muszę kupić osobny bilet?
    3. Gdzie można kupić bilety???

    OdpowiedzUsuń
  21. Of ilu lat można wejść to nie wiem. Możesz kupić M&G, ale musisz też kupić zwykły bilet na koncert. Bilety można kupić na stronie R5rockstheworld, chyba. Ja dostałam e-mail z odnosnikiem do biletów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile kosztuje taki zwykły bilet??
      I dzięki za tak szybką odpowiedź :)

      Usuń
    2. Zwykły kosztuje 89zł, a M&G coś koło 560zł.:)

      Usuń
  22. Może mi ktoś pomóc? Mianowicie wczoraj kupiłam bilet, ale dzisiaj R5 zmienili klub i godzine. No i czy ten bilet jest nieważny i muszę kupić nowy? Byłabym wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej to Proxima czy Paladium ? ratunku powiedzcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proxima, tak jest napisane na stronie R5 :)

      Usuń
    2. Proxima to jest jeden z klubów Paladiuma (tak mi się wydaje)

      Usuń
  24. Hejka!!:-)
    Ja śledzę tu te komentarze i w sumie wszystko mi się pomieszalo:-(
    Gdzie R5 zmienili koncert? ?? To gdzie on wkońcu będzie o której godzinie i kiedy? ???
    Po ile są wkońcu te bilety? ??
    Nic już nie wiem. .. Komu mam wierzyć wkońcu co i jak mówię chciałabym iść bo rok temu nie byłam ale nie wiem nic jakby Żelko Jadek albo inny móglby napisać odpowiadając ma moje pytania????
    Muszę szybko wiedzieć bo chce już szykować najważniejsze rzeczy. ..,
    Odpowiedzcie! !!! Nikt mi nigdy nie odpowiada... Żelko Jadku. Odpowiedz! !! Pliss muszę wiedzieć. .. No pliss :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalny bilet kosztuje 89 zł, a wszystkie info będą na bilecie jeśli go już kupisz i tym się nie martw ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci jesteś ANIOŁEM :-*

      Usuń
  25. Anonim ☺ koncert R5 będzie 30 września w klubie Proxima o 18. Bilet zwykły 89 zł!!! To info jest z oficjalnej stronki R5 czyli R5 rocks

    OdpowiedzUsuń
  26. O MATKO JAK TO USŁYSZAŁAM TO SIE SESRAŁAM DOSŁOWNIE!!! JESTEM WIELKOM FANKOM ROSSKA ON JEST NAJLEPSZY!!! TERAZ TEŻ SRAM!! RANY IDE JUSZ KUPOWAĆ BILET!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieee!!! Bilety na Meet and Greet się już wyprzedały!!! Wie ktoś może czy da się jeszcze je dostać?

    OdpowiedzUsuń
  28. Przestraszyłam się, że niema biletów :C
    Ale jednak są :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )