sobota, 20 czerwca 2015

The Hot Seat: Laura Marano + tłumaczenie

Wczoraj Yahoo udostępnił krótki wywiad z Laurą. Zobaczcie:



Yahoo: Ikona piękna?
Laura: Audrey Hepburn, Taylor Swift, Natalie Portman
Yahoo: Największa wpadka w wyglądzie?
Laura: Kiedy byłam młodsza, miałam ścięte dwa kosmyki włosów. Jestem na nie.
Yahoo: Produkt do "upiększania", który musisz mieć?
Laura: Proaktywny tonik. 
Yahoo: Ulubiona cecha człowieka?
Laura: Moje oczy. 
Yahoo: Twoja girl crush?
Laura: Jennifer Lawrence.
Yahoo: Twoje ulubione zajęcie?
Laura: Joga i bieganie.
Yahoo: Twoje ulubione programy/seriale?
Laura: Gra o tron, Homeland, Peaky Blinder.
Yahoo: Noc z dziewczynami - w domu czy poza domem?
Laura: Oczywiście, że w domu. Uwielbiam oglądać filmy w moim domu.
Yahoo: Zakazana przekąska?
Laura: Słodycze, jak ciastka, ciasta. To złe.
Yahoo: Crush z dzieciństwa?
Laura: Aaron Carter, miałam obsesję na jego punkcie.
Yahoo: Ulubiona letnia piosenka?
Laura: Walk The Moon - Anna Sun, a teraz uwielbiam jeszcze "Shut Up And Dance" 
Yahoo: Książka do czytania na plaży?
Laura: Powieść Jane Austen "Emma". Czujesz się wtedy jak na angielskiej plazy. 
Yahoo: Szminka czy błyszczyk?
Laura: Błyszczyk, bo szminka dostaje się do moich zębów.
Yahoo: Beyonce czy Taylor Swift?
Laura: Jak ja mam wybrać? 
Yahoo: Adidasy czy wysokie obcasy?
Laura: Zawsze wybieram adidasy. 
Yahoo: Instagram czy twitter?
Laura: Twitter, bo uwielbiam kontaktować się z fanami. 
Yahoo: Zachodnie czy wschodnie wybrzeże. 
Laura: Zachodnie wybrzeże, ponieważ tam dorastałam, ale wschodnie też jest piękne, więc Ameryka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )