środa, 2 września 2015

Dwie najnowsze piosenki

Obiecałam w poprzednim poście, że dodam tu małą niespodziankę. Dzięki mnie (albo własnej spostrzegawczości) wiecie, że na europejskiej edycji albumu SLN pojawią się dodatkowo nie tylko utwory z "Heart Made Up On You", ale także dwie bonusowe piosenki - "Nine Lives" oraz "Never Be The Same". Zaledwie godzinę temu w internecie pojawiły się te dwa utwory! :D Możecie je pobrać TUTAJ (Nine Lives - piosenkę śpiewa Ross, do najlepszych utworów R5 bym jej osobiście nie zaliczyła, ale tak czy siak jest całkiem dobra, można jej posłuchać na przykład dla poprawienia sobie nastroju) i TUTAJ (Never Be The Same - piosenkę śpiewa Rydel, bardziej podoba mi się LS, ale to raczej wynika z mojego gustu muzycznego, jest za to w miarę chwytliwa).
Mała wskazówka: linki przekierują Was do pewnej strony. Po prostu kliknijcie w niebieski prostokąt z napisem "Pobierz" i zignorujcie napis o tym, że musicie się zarejestrować. Po krótkiej chwili pojawi się plik gotowy do zapisania. Miłego słuchania. :)





33 komentarze:

  1. Zobacz instagrama Rosa pszykre to co wtawil

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak on mógł to wstawić :( zawiodłam się. Hejty za 3.......2.......1.......0

    OdpowiedzUsuń
  3. I tu mowa o tym, że dbają o to, żeby być w ukryciu. Jakoś im nie wychodzi.... może mi ktoś dlać zdjęcie Landrew jak się liżą? Nie, dlaczego... bo oni potrafią się ukrywać,a nie pokazywać jak bardzo się kochają.

    Ups... sorry not sorry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To za duży cios wstawiać zdjęcie, na którym się liżą. Jestem po prostu zawiedziona... A Ty wyżej masz rację ↑ Przez ten incydent straci wielu fanów. On zmienił się przy tej Courtney. Już nie jest taki jak dawniej. Jest mi naprawdę bardzo przykro. Lubiłam go takiego jakim był. I nie mówcie mi, że wydoroślał bo i tak mam to gdzieś... Jeszcze te spięte włosy. Wygląda jak jakiś gangsta men.

      Usuń
    2. Dlatego ja już nie potrafié nazwać się częścią r5family... nie chdzi nawet o te ich związki... bo mnie to nie obchodzi. Cały zespół zrobił się irytujący.
      Krótko mówiąć... ja nienawidzę teraz R5
      :(((
      Przykro mi, ale odwróciłam się od nich i nie potrafie wrócić do nich.

      Usuń
    3. Dokładnie. Ja już nie mogę patrzeć jak się publicznie caluja czy nie wiadomo co. Osobiście lubie Rossa i Rikera ale nie mogę wytrzymać jak na koncertach czy wywiadach Ross ma rozpieta koszulę do pępka, miliony naszyjnikow na szyi długie włosy a szczególnie związane, bo Riker jeszcze nie tak źle wygląda ale Ross już masakrycznie. Też kochałam ich wcześniej ale teraz się mega zmienili. Moim marzeniem było pójście na ich koncert, ale na super zespół, który istniał jeszcze niedawno. Bardzo się na nich zawiodłam.

      Usuń
    4. Przepraszam bardzo, ale chce mi się śmiać przez to co tutaj wypisujecie. Oh Ross wstawił zdjęcie na Instagrama ze swoją ukochaną - odchodzę z R5Family. Zastanówcie się przez chwilę - nie jesteście fanami Rossa bo ma dziewczynę która przykładowo nie jest Laurą czy Maią? Jesteście żałośni i śmieszni. W R5Family chodzi o wspieranie idoli w tworzeniu i podejmowaniu wielu decyzji. Więc z łaski swojej ruszcie tymi pustakami, których nazywcie głową i pomyślcie czy rzeczywiście należeliście do tego fandomu. #sorrynotsorry. A i nie zapominajcie kilku rzeczy - Ross nie jest typowym Austinem Moonem i nie należy do Disneya. A po drugie - ma w nosie to co sądzą o nim jego "fani". :) Pozdrawiam serdecznie. x

      Usuń
    5. Okej.
      Koniec tego.
      Ross ma Ney, Laura ma Andrewa.
      Ważne chyba że żyją!

      Teraz proszę was bardzo o zakończenie.
      Wielkie dzienki za zrozumienie.

      Więc... pomyślcie.
      Ważne, że żyją i są tutaj! No na tamtym kontynencie i niech se robią co chcą!

      No to tyle.
      Każdy ma swoje życie, każdy robi co chce.

      Pozdrawiam i dziękuję!!!

      Usuń
  4. zobacz IG Rossa ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi te piosenki bardzo się podobają. :)
    To co Ross wstawił na instagrama też. Według mnie są tacy slodcy <3 i nie przeszkadza mi to, że okazują sobie uczucia. Wszyscy zakochani tak robią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Macie rację to okropne, że Ross znalazł swoją miłość i jest z nią szczęśliwy... -_- Po prostu masakra. Już nie jest godny, żeby mieć fanów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im, nie chodziło o to, tylko ich zmianę. Kiedyś nagrywali filmiki jak się bawią... teraz jakieś zdjęcia, które są bezsensosne. Mówią o tym, że przez ich zmianę odeszły z fandomu, a courney ma trochę wpływu na tą zmiané
      Nic, więcej

      Dziekuje...

      Bym coś przypomniała, ale wolę nie :)))

      Usuń
  7. Hej, nie chciałam się wypowiadać, ale jednak to zrobię. Nie chce zaśmiecać bloga, dlatego bedziecie mogli usunac później moj komantarz.
    Zacznę od wątku- piosenki sa bardzo chwytliwe, ale osobiscie bardziej w ucho wpadl mi utwor w wykonaniu Rydel^^
    A teraz chce wspomnieć o sprawie zmian pod kątem zespolu i związku Rossa.
    Mianowicie, ciesze sie bardzo, że nareszczie Shor kogoś ma i przyznam, że polubiłam Courtney z tego jak jest przedstawiana.
    Ale musze sie zgodzic, ze zespół bardzo sie zmienił. ( i to wcale nie przez to, że mają drugie połówki)
    Nie czuję sie jako czesc tej R5family do której dołączylam będąc nastolatką zakochana w pewnym zespole o oryginalnym podejsciu, swietnej muzyce i fantastycznym stylu bycia. Widzę, że nie tylko mi nie podoba sie nowy styl Rossa. Wydaje mi sie, ze z poprzedniego R5 najmniej zmienił sie Riker lub Ell. Nie ulega wątpliwości, ze wydorosleli. Ale jak ktos mi kiedys powiedział. Bardzo cenione sa zespoły wykonujące jedna muzyke, nie eksperymentuja. Fani przychodza i odchodza, bo nie każdy lubi taki styl. A nie o to chodzi. Chodzi o ukształtowanie swojego podwjscia i swojej muzyki.Ale nie o tym chciałam sie rozwodzi, bo osobiście podoba mi sie nowy styl muzyczny, ale to nie w tym sie zakochałam.
    Juz jakiś czas temu poczułam, ze to nie jest to samo co jeszcze rok czy dwa lata temu. To smutne, bo na prawde cenilam R5 za to jacy byli.Byli dla mbie wzorem poniekąd. Ale obecne potoczenie sie wydarzeń zrobiło z nich banalny zespół bez wiekszego pomyslu na dalsza karierę muzyczną.
    To boli, ze kiedyś tak świetnie potrafili sie bawić, robic glupkowate zdjęcia, filmiki na YT zeby pokazac fanom jacy sa na prawdę. A teraz to wszystko poszło w nie pamięć, a szkoda. No cóż chyba musimy zaakceptować jak jest teraz, albo zrezygnowac z R5family i pozostac po prostu przy zainteresowaniu kilkoma utworami. To chyba koniec mojego wywodu- dziękuję za uwagę.
    Alex..
    PS. To moje skromne zdanie, wiec bez hejtow proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc uświadomiłaś mi prawdę...
      Ten zespół się zmienił, można powiedzieć, że przy wydawaniu albumu Louder byli jeszcze dziećmi, a teraz wydorośleli i idąć tym tropem poprostu się zmienili, zmieniła się ich muzyka, zachowanie, styl ubioru i bycia...
      Myśle, że trzeba się z tym albo pogodzić, albo zrezygnować z bycia członkiem R5family.

      Usuń
    2. Masz rację. Ale i tak nadal nie lubię Courtney. I to też jest moje zdanie. ROZUMIECIE? Nie zmienicie tego

      Usuń
  8. Ross bardzo sie zmienił już nie przypomina tego mężczyzny co w zeszlym roku . Teraz zachowuje sie i ubiera jak jakis "gangsta" i jeszcze to.zdjecie na IG . Piosenki dalej maja cudowne i wpadajace w ucho ale ich zachowanie( Oprocz Rydel i Ell'a i moze Rikera) czasami naprawdę robi sie przykro . To juz nie jest zespół ktory pokochalam za oryginalnosc, talent i przede wszystkim za bycie soba . Niektórzy z nich robia z siebie juz gwiazdeczki . .

    Hejty . Czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Zapomniałam jeszcze o tatuazasz ktore strasznie mi sie niepodobaja bo uwazam ze tylko niszcza sobie skórę . Ale jezeli lubią .

      Usuń
  9. Moim zdaniem przesadzacie. Czy to takie złe, że R5 nareszcie tworzą taką muzykę jaką od zawsze mieli w planach? Jeszcze nidawno to Disney kontrolował ich karierę muzyczną, gdy Ross miał z nim kontrakt. A teraz nareszcie są wolni. Nie uważam by zespół cxy może nawet sam Ross się zmienił. Przedtem znaliśmy Rossa od tej strony, z której przedstawiał go Disney. Ten obecny Ross jest z tym prawdziwym. Możecie się z tym pogodzić lub nie, ale Ross Shor Lynch właśnie teraz stał się sobą. On tego nie przyzna, bo nie może, ale to Disney robił z niego chłopca z aureorką i może w rzeczywistości Ross jak się okazuje nie jest taki święty. I wiadomo. Nie każdemu może się to podobać, ale przynajmniej teraz macie 100% pewność, że taki właśnie on jest. Co do zespołu, zmienili tylko muzykę, którą tworzą, ale nie zmienili podejścia do swpich fanów. Każdego traktują z szacunkiem, są dla nich bardzo mili. Uwielbiają ich. R5family jest dalej dla nich tak samo ważna. Zrobili sobie nawet snapchat, by pozostać z nami w kontakcie. Na bierząco nagrywają filmiki z tego co robią. Starają się być w kontakcvie z fanami jak najczesciej.
    Nie dam sobie wmowic, ze R5 zmienili sie na gorsze ani, ze Courtney zmienila Rossa. To zwykle oszczerstwa wymyslone przez ludzi, ktorzy nie potrafia pogodzic sie z tym, ze ich idole to dorosli ludzie, a nie nastolatkowie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesadzasz kobieto... Pewnie jesteś Rourtney forever. Ale i tak dla mnie się ZMIENILI !!! Kiedyś mówili, że nie będą gwiazdorzyć a teraz co ? Ross ,,zmienia się'' w Miley Cyrus. A poza tym to walcie się hejterzy

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat Courtney jest mi obojętna. Ty za to pewnie jesteś albo Raura 4ever albo Rourtney Hater. Jedno z tych dwóch.
    Powiedz pod jakim kątem Ross zmienia się w Miley Cyrus i dlaczego niby R5 gwiazdorzą? ludzie, którzy ich spotkali wcale tak nie sądzą, jedynie ci, ktorzy nie mieli okazje ich poznac wymyslaja niewiadomo co.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzisz tego na końcu ? wal się ;)

      Usuń
  12. Wychodzi na to ze Zakochalismy sie w sztucznie wykreowanych postaciach i muzyce ktora nigdy nie była szczerze w ich stylu. Mowi sie trudno. Albo to akceptujemy, albo nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej to nieprawda! Każdy się zmienia i właśnie to trzeba zaakceptować. Poznaliśmy R5 dawno temu, kiedy jeszcze nie znaleźli swojego stylu bycia. Praktycznie na naszych oczach dorastali i szukali siebie. Może Ross nadal szuka swojego stylu albo może już go znalazł i już taki zostanie. Musimy pogodzić się z tym że każdy z wiekiem się zmienia i nie można za to obwiniać Courtney. Ross nie jest głupi i z pewnością gdyby zauważył to że dziewczyna źle na niego wpływa to by z nią zerwał.

      Usuń
    2. No tak, masz całkowitą rację. Ale nie mozna też zwalac na Disney'a tak jak ktoś napisał. Bo poniekąd oni szukali siebie.
      Hmmm ciekawe skad nagle wziął się ten temat zmian. C:

      Usuń
    3. Ja odeszłam z R5family na początku roku. Nie podobał mi się ich styl, jakoś nowe piosenki nie dla mnie.
      I co... i nie żałuje...
      A wtedy nie było żadnych związków... nic
      Nie słucham ich... ja uwielbiałam ich kiedyś... teraz nie.
      Dlatego... nie piszczie już na ten temat. Stracili wiele fanów, ale też zyskali nowych.
      Krótko mówiąc... wolałam ich starych.

      Usuń
  13. Widać że są tu same "13 letnie faneczki" które nic nie rozumieją. "O nie 20 letni Ross wstawił zdjecie jak sie całuje Z DZIEWCZYNĄ - już nie słucham R5". Bardzo dobrze że zespół idzie w takim kierunku i teraz przynajmniej widać kto jest prawdziwym fanem. Przestaną go słuchać takie gówniary jak wy i wszyscy będą szczęśliwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać że są tu same "13 letnie faneczki" które nic nie rozumieją. "O nie 20 letni Ross wstawił zdjecie jak sie całuje Z DZIEWCZYNĄ - już nie słucham R5". Bardzo dobrze że zespół idzie w takim kierunku i teraz przynajmniej widać kto jest prawdziwym fanem. Przestaną go słuchać takie gówniary jak wy i wszyscy będą szczęśliwi. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do piosenek:
    Obydwie mi się podobają! :D Nowy dzwonek zaliczony xD
    A co do tematu, który dziwnym trafem rozwinął się akurat tutaj na komentarzach pod nowymi piosenkami R5 ( Nie wnikam ).:
    Nie każdy w R5Family może się zgadzać. Ale... to już 2015 rok. Najmłodszy członek zespoły ma już 20 lat, a nie 17. To nie jest już początek założenia rodzinnego zespołu. Trzeba przyznać, że już "wydorośleli". Jak my, a w tym przypadku ja np mam 14 lat, to w wieku 20 czy 24 się nie zmienię? Każdy się zmienia. Może ja nie widzę tam takiej A Ż różnicy. Obojętne mi to z kim się umawiają, a z kim zerwą (jeszcze całe życie przed nimi). Nie no dobra... w sumie nie jest mi to obojętne, bo interesuję się nimi i ich życiem, ale nie do tego stopnia, że każę im to zaraz zmienić.
    Uszanujmy R5 takim zespołem i rodziną jaką jest.
    W końcu jesteśmy R5Family!
    Nawet jeśli ktoś odejdzie z naszej rodziny, to nie pozbędzie się z duszy wszystkich zapamiętanych piosenek. One będą w nas tak jak i ten zespół. Nie pozbędziemy się tego.
    Zakończmy tą "kłótnię" zanim autorki zabronią pisać komentarze.
    Pozdrawiam,
    Sashy :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )