piątek, 11 września 2015

[Konkurs] Wygraj bilety na koncert R5!

Na pewno znajdą się takie osoby, które nie jadą na koncert R5, a bardzo chciałoby i tutaj z pomoca przychodzi nikt inny jak Disney Chanell! Proponują oni konkurs, wystarczy odpowiedzieć na dwa pytania. Nagroda główna to 3 bilety z meet&greet (to znaczy, że możecie zabrać ze sobą przyjaciółkę, siostrę, mamę, kogo chcecie!), a jeśli nie mieszkacie w Warszawie - dodatkowo pokryją koszty noclegu i dojazdu. Oprócz tego jest 11 nagród pocieszenie - zestaw płyt: Louder, Sometime Last Night i soundtrack z Teen Beach 2. Więcej informacji poniżej. ^^

Już 30 września o 18:30 zespół R5 wystąpi w Warszawie w klubie Palladium! Z tej okazji mamy dla was KONKURS! Nagroda głó...
Posted by Disney Channel Polska on 11 września 2015

14 komentarzy:

  1. wezmę udział i wygram :D :* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bądź aż taka pewna.

      Usuń
    2. Wyluzujcie ludzie. Wy na pewno nie wygracie. Życze Wam tego ;)

      Usuń
    3. Taki z ciebie R5er? takie teksty nie w tym fandomie :)

      Usuń
    4. Ja tylko jestem tak sztucznie miła jak oni dla mnie ;)

      Usuń
  2. Czytałam regulamin(wow, kto w tych czasch czyta jakiekolwiek regulaminy?!) i było napisane, że łączna suma cen tych biletów to 267 zł. Czyli tak jak za trzy normalne. Chcieli nas oszukaćoszukać czy to ja coś źle zrozumiałam? Nie zdziwiłabym się gdyby to była ta druga opcja, bo jestem denerwująco przewrażliwiona na temat koncertu i takich spraw z nim związanych xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to jakaś zniżka albo coś, Nie zawsze musi byc w tym jakiś haczyk.

      Usuń
    2. Też właśnie to zauważyłam. W dodatku jest napisane na stronie DC "spotkanie z Rossem Lynchem" i jego zdjęcie z podpisem "Meet&Greet". Napiszę do nich. :)

      Usuń
  3. 89x3= 297zł czyli bilety normalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam do DC, czekam na odpowiedź i wyjaśnienie tego. :)

      Usuń
  4. kiedy są wyniki konkursu i gdzie będzie można ich szukać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki będę 22.09. (We wtorek) na Facebooku Disney Channel

      Usuń
    2. Wiecie dlaczego jeszcze nie ma tych wyników?

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )