wtorek, 19 marca 2013

Laura Marano "This Is Who I Am"

Uuuuu ;3 Jejciuuuuuuuuuuuu :D
Zawsze się zastanawiałam, czy sławnej osobie łatwo jest się uczyć i pracować do tego szkoła. Laura chodzi do liceum, pomaga rodzinie i jeszcze praca na planie . To musi być strasznie męczące, ale za to przynosi jej wielkie rezultaty. Muszę przyznać, że w tym filmiku widzę pierwszy raz jej, ojca. Matkę widziałam wcześniej na zdjęciu. Do tego zobaczyłam jej szkolnych przyjaciół. Na prawdę super =) Do tego jej piesek *___* Jejciuuu mam słabość do zwierząt a zwłaszcza psów :* A jej piesio jest taki słooodki ;3

Życzę jej dalszego powodzenia w nauce i na scenie oraz w filmach <333


~Weronika ♥

3 komentarze:

  1. Tak ja to już widziałam :) Nie wiem jak ona sobie radzi ze szkołą, pracą na planie , lekcjami gry na pianinie jednocześnie. I ja też pierwszy raz widziałam jej szkolnych przyjaciół zresztą jej ojca też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no pieska ma pieknego :) też chce takiego chociasz bardziej lubie koty :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )