czwartek, 21 marca 2013

mini R5

Jakoś nie ma o czym pisać.. R5 ma koncerty, a ja na razie nie mam ochoty aby pobierać mnóstwo zdjęć.. no, ale w końcu trzeba się będzie za to zabrać :P
Dziś zrobiłam sobie porządki w folderach, jednak na marne, bo i tak dalej ściągam zdjęcia byle gdzie XD Taaak, moje lenistwo poszukać odpowiedniego folderu. Ale co was to obchodzi xD już nie zanudzam =)
Dziś postanowiłam napisać o mini R5, czyli.. z tego co przeczytałam kuzynostwie R5. Oczywiście nie wiem czy to prawda, ale pozostanę przy kuzynostwie.
Mam dla was kilka fotek =D








~Weronika ♥

2 komentarze:

  1. hAHA DOBRE TE OSTATNIE JAK NA SIE BIE PATRZOM HAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzrok Ratliff'a mnie rozwalił na tym ostatnim zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )