środa, 5 sierpnia 2015

"Lightning Strikes" - tekst i tłumaczenie

Długo żadnego tłumaczenia nie było, więc postanowiłam jedno dziś dodać. I wiem, że można już je znaleźć na innych stronach, ale obiecałam, że dodam te tłumaczenia, więc postaram się dotrzymać słowa. ;)


"Lightning Strikes"

There ain't no way that I, I could ever forget you
I can't remember why I ever went and left you

Maybe, I was hitting my head
Maybe, must have been something that I said
Baby, I wanna take it back tonight

No, no
You don't have to tell me twice
When lightning strikes
No, no
You don't have to tell me twice
When lightning strikes

Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh

So obvious that I, I wasn't seeing clearly
Cause right before my eyes you were disappearing
If I could just go back in time
Say the words to blow your mind
Loneliness is such a crime
There ain't a thing I wouldn't do
I wouldn't do, yeah

Maybe, I wouldn't have been so
Crazy, I was stupid letting you go
Baby, I wanna take it back tonight

No, no
You don't have to tell me twice
When lightning strikes
No, no
You don't have to tell me twice
When lightning strikes

Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh 
Why can't I
Let you go
Why can't I
Oh, oh, oh, oh
No, no
Oh, oh, oh, oh
You don't have to tell me twice
You don't have to tell me twice
No, no
You don't have to tell me twice
When lightning strikes

You don't have to tell me twice
When lightning strikes

"Piorun uderza"

Nie ma mowy, że kiedykolwiek mogłabym cię zapomnieć
Nie pamiętam, dlaczego kiedyś odeszłam i cię zostawiłam

Może uderzyłam się w głowę
Może musiałam coś powiedzieć
Kochanie, chcę to odzyskać dziś wieczorem

Nie, nie
Nie musisz mówić mi dwa razy
Kiedy piorun uderza
Nie, nie
Nie musisz mówić mi dwa razy
Kiedy piorun uderza

Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh

Tak oczywiste, że nie widziałam wyraźnie
Bo znikłeś mi z oczu
Jeśli mogłabym cofnąć się w czasie
Powiedzieć słowa, które by do ciebie trafiły
Samotność jest zbrodnią
Nie ma rzeczy, której nie zrobię
Której nie zrobię, yeah

Może nie byłam taka
Szalona, byłam głupia pozwalając ci odejść
Kochanie, chcę to odzyskać dziś wieczorem

Nie, nie
Nie musisz mówić mi dwa razy
Kiedy piorun uderza
Nie, nie
Nie musisz mówić mi dwa razy
Kiedy piorun uderza

Dlaczego nie potrafię
Pozwolić ci odejść?
Dlaczego nie potrafię?

Oh, oh, oh, oh
Nie, nie
Oh, oh, oh, oh
Nie musisz mówić mi dwa razy
Nie musisz mówić mi dwa razy
Nie, nie
Nie musisz mówić mi dwa razy
Kiedy piorun uderza

Nie musisz mówić mi dwa razy
Kiedy piorun uderza

2 komentarze:

  1. Hey, laski szybko
    Macie jakieś pomysły na urodziny Delly?
    Troszkę zaniedbujecie zakładkę na pytania :/
    No ale co z Rydel?
    Planujecie coś?

    OdpowiedzUsuń
  2. lightning to błyskawica, a piorun thunder, tak dla ścisłości. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )