niedziela, 9 sierpnia 2015

Twitter - akcja na urodziny Rydel.

Jak wiadomo, 9. sierpnia nasza księżniczka ma urodziny. Możliwe, że dzisiaj pojawi się jeszcze jeden, dokładniejszy post dotyczący tego wydarzenia, ale chciałam Wam mniej więcej dać znak, co i jak. A więc, jak zwykle, zorganizowana jest specjalna akcja na twitterze. Cały dzień spamujemy hasłem: #HappyBdayRydelFromPoland. Mam nadzieję, że każdy postara się wziąć w tym udział, a jeśli nie posiada twittera, to zachęcam założyć choćby dla takich właśnie akcji, które są organizowane dosyć często. Czasu to wiele nie zajmuje, a każda pomoc się liczy. ;)
Jak już mówiłam, prawdopodobnie dokładniejszy post o urodzinach pojawi się jeszcze dzisiaj. Chciałam dać Wam znać jedynie co do tej akcji, abyście mogli wziąć w niej udział. :)


4 komentarze:

  1. A nie lepiej, spamować o danej godzinie, np. Od 15 do 21...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam: jeśli dowiemy się czegoś dokładniej, to dodamy jeszcze jeden post. Póki co wiadomo jedynie, że spamujemy takim hashtagiem, więc napisałam o tym, żebyście mogli od rana brać w tym udział. :)

      Usuń
  2. Nie chcę być chamska czy coś, ale zmieńcie ten blog na tylko o R5, bo widzę, że Laura was już nie obchodzi. Nikt nic nie napisał o tym, że jest już Layover... wszystkie ostatnie posty są o R5 więc zmieńcie już linka i napiszcie że to o R5.
    Laura też ostatnio miała dużo nowych zdjęć, np. W krainie słodyczy bodajże, a nic tu nie ma na ten temat. Napiasałyście tylko o początku jak była w Dubaju, a potem... nic.
    Przepraszam, jeśli was uraziłam, ale naprawde, jest mi trochę przykro, że nikt nic nie napisze o Layover, czy tam o jej zdjęciach z cukierkami.
    -cute heart-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteśmy robotami, które siedzą tylko przed komputerem, a na dodatek są wakacje. Posty pojawią się na pewno, mogą z lekkim opóźnieniem, bo też potrzeba czasu, żeby to napisać, wyszukać informacje, a mamy też inne obowiązki. Cierpliwości ♥ :)

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )