poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Wywiad z R5 (+obietnica Rikera na tt)

W sieci pojawił się wywiad z naszymi idolami. Kolejny, zapewne powoli macie ich już dość, ale mam nadzieję, że są jeszcze osoby podobne do mnie, które cieszą się z każdego pojedynczego filmiku na swój szalony fanowski (o ile jest takie słowo) sposób. ^^ W tym wywiadzie zostaje poruszona pewna kwestia - tatuaże członków naszego zespołu. Aktualnie jedynie Rocky je posiada, ale istnieje możliwość, że już wkrótce to się zmieni. ;) Kilka dni temu Rocky poinformował nas na swoim twitterze, że jeśli bilety na ich koncert w LA, który jest też ostatnim letniej części trasy, zostaną wyprzedane, to Riker także zrobi sobie tatuaż. Nie wiadomo, czy bracia jedynie żartowali, czy może mówili całkowicie serio. W wywiadzie Riker oznajmił, że jeśli miałby mieć tatuaż, to byłaby to jakaś ważna dla niego data koncertu, wydarzenia - coś przywołującego wspomnienia. Koncert w LA (który, przy okazji, odbył się wczoraj) został wyprzedany, pozostaje nam czekać więc, co pokaże przyszłość. ;)


A co o tym wszystkim myślicie Wy? Chcielibyście zobaczyć Rikera z tatuażem czy może wolicie jednak by go nie robił?

4 komentarze:

  1. O matulu.! Jak dla mnie ta informacja jest fantastyczna.!!! Jeżeli dobrze się doliczyłam to Rocky ma trzy tatuaże *-* Tyle, że w sieci nie ma zdjęć od wszystkich.
    Ja uwielbiam oglądać ich wywiady, tyle że nie umie angielskiego tak dobrze aby pokapować to wszystko (gimnazjum nie kształci) ale to i tak jest fajne xD

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu.! Jak dla mnie ta informacja jest fantastyczna.!!! Jeżeli dobrze się doliczyłam to Rocky ma trzy tatuaże *-* Tyle, że w sieci nie ma zdjęć od wszystkich.
    Ja uwielbiam oglądać ich wywiady, tyle że nie umie angielskiego tak dobrze aby pokapować to wszystko (gimnazjum nie kształci) ale to i tak jest fajne xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem tatuaż by mu nie pasował.
    Jest bardzo szczupły, a jeśli przybierze na wadze, to wiecie jak to będzie wyglądać...
    Także ja bym odradzała.
    Destiny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczupłej? Riker wyglada jak pofnoci ręce do góry wygląda jak anorektyk. Idzie mu wszystko policzyć ma brzuchu jak się wyciaga. Nogi ma jak patyczki. Powinien przytyć, a później "rzeźba".

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )