sobota, 26 października 2013

Co nowego w trzecim sezonie Austina i Ally? - dowiedz się co mówi o tym Calum, grający Deza!

Calum Worthy (Dez), udzielił wywiadu udostępnionego przez twórców Austina i Ally. Postanowiłam spróbować go przetłumaczyć. Szczerze, nie spodziewałam się wielu scen o których mówi. Ale sami przeczytajcie! (LINK do angielskiej wersjii)

  • Biorąc udział w trzecim sezonie, jesteś czymś bardzo podekscytowany?
Najbardziej jestem podekscytowany trzema pierwszymi odcinkami. Oni na prawdę zastosowali cliffhanger*, który rozpoczął się pod koniec 2 sezonu! Najlepszą rzeczą jest to, że jesteśmy bardziej komfortowi z naszymi bohaterami, pisarze są komfortowi, dyrektorzy i każdy czuję się o wiele bardziej na mocy. Pierwszy i drugi sezon był niesamowity, ale w tym sezonie, każdy czuję się o wiele bardziej pewny siebie, a sam koncert. Mieliśmy przy nim mnóstwo zabawy!
  • W zeszłym sezonie, było dużo chwili Austina i Ally i ich pocałunków. Jak było na planie, kiedy to się działo?
To było szalone. To było naprawdę ekscytujące. Wcześniej każdy wątek miał jednorazową historię, więc każdy odcinek zawierał inny wątek. Nagle rozpoczęliśmy o trzech partnerach, ale nie mieliśmy opisów do piątku przed poniedziałkiem od twórców. Kiedy przez całą piątkową noc, to czytałem, było tak: "O mój boże, to szaleństwo, nie mogę w to uwierzyć", mój umysł na prawdę wariował. Myślałem, że Ally i Dez będą razem, więc to była ogromna niespodzianka dla mnie!
  • Byłeś rozczarowany gdy dowiedziałeś się, że Dez i Ally nie będą parą?
Byłem zdruzgotany. 
  • Mimo to, podobno Dez będzie miał jakiś wielki wątek w nowym sezonie? 
Dez znajdzie miłość w nowym sezonie. To ogromny zwrot w akcji w postaci Deza. Nie spotkałem jeszcze osoby, która ją zagra, ale to bardzo utalentowana aktorka, a jej postać będzie zabawna, to takie zabawne.
  • Kiedy poznaliśmy Dez'a był bardzo szalony. Co myślisz o jego zmianach?
Myślę, że Dez rozpoczynał z bardzo głupimi pomysłami, które były całkowicie nie z tego świata. Teraz wciąż jest głupi, ale w nim jest trochę więcej intelektualnego Deza. Dojrzewa, ale w taki sposób jaki może tylko on, więc ma spostrzeżenia. W tym sezonie jest w nim więcej "terapeuty", więc jest to bardzo zabawne. Czasami ma wielkie napady mądrości, zaczyna mówić interesujące myśli, ale nikt nie wie skąd tak na prawdę to się bierze. 
  • Mimo wszystko, on wciąż robi głupie rzeczy. Jaka jest twoja ulubiona scena "głupkowatego Dez'a"?
W naszym świątecznym odcinku, wyląduję w przebraniu świętego mikołaja i było to na prawdę zwariowane! To było ogromne, i ciągle byłem nadmuchiwany, więc ta scena była większa, większa i większa. Filmowaliśmy to w zeszłym tygodniu i to było szaleństwo. Co więcej, filmowaliśmy z kangurem! Ponadto musiałem pracować z alpaką (lamcia ^^) z poprzedniego sezonu i było to o wiele trudniejsze niż myślałem, że będzie. Mają dużo gazu gdy są zdenerwowani i wkurzeni - on był wkurzony non stop. 
  • Czy jest "jakiś Dez", którym nie chcesz być w serialu? Może coś muzycznego, co Austin i Ally robią przez cały czas?
Myślę, że bardzo zabawne byłoby robić coś co Austin i Ally robią. Wiem, że poniósł bym całkowitą porażkę, ale fajnie byłoby zagrać osobę, która próbuję dostać kontrakt płytowy czy coś. Zabawnym wydarzeniem byłoby gdyby odkrył, że jego pasja to muzyka. Próbowałby robić wiele rzeczy, ale nic by mu nie wychodziło, choć dawał by z siebie wszystko.
  • Coś dziwnego o tobie?
Produkuję show o nazwie Coppertop Show Flop, gdy nie robię A&A. Ludzie często mówią, że jestem Tilda Swinton. Mylą mnie z nią cały czas!
  • Mylą cię z Tilda Swinton? Serio?
To jest tak: "Czekaj, co to Tilda?"; a ja na to: "Nie, po pierwsze, jestem facetem, a po drugie, jestem... jestem Calum."
  • Zastanów się - jaki jest twój najbardziej zwariowany fan?
Był wypadek samochodowy w pobliżu mojej miejscowości, a ja szedłem do pracy obok tego zdarzenia. Było dużo osób wokół, a ja biegnąć zaczepiłem jednego i zapytałem co się dzieję, on odpowiedział "Oh, tu był wypadek" a potem spojrzał na mnie i znowu się odezwał "Poczekaj. Jesteś Dez z Austina i Ally?". I wszyscy, nawet ranni ludzie chcieli mieć ze mną zdjęcie, więc wziąłem się za robienie zdjęć z wszystkimi, nawet z ludźmi z policji i karetki. Ja na to: "nie wiem czy można robić takie rzeczy, to łamanie wszelkiego prawa". 
  • Ale wszystko było w porządku? 
Myślę, że tak. Myślę, że przynajmniej lepiej się czuli. Jedna osoba powiedziała, że to był najlepszy wypadek samochodowy jaki kiedykolwiek mieli, więc było dobrze. 
  • Austin i Ally jest silnym serialem, ale patrząc wprost, masz jakieś długoterminowe plany na przyszłość? Może nowy Disney'owski show?
Uwielbiam publiczność z Disney'a. Nie chcę mieć fanów na chwilę, więc chce iść na przód przed kamerą i poza kamerą. Chcę rozwijać się dla moich fanów i robić produkcje, które będą się rozwijać wraz ze mną.

  • Chwilowo do waszej ekipy dołączył Dwyane Wade. Jak było?
Nie wiem co mogę o tym powiedzieć, ale powiem, że to będzie zabawny odcinek. Myślę, że połączenie z Dezem będzie na prawdę zabawne dla publiczności. On też jest zabawny. Zgaduję, że on nigdy wcześniej nie występował z serialu, ale było śmiesznie i śmieliśmy się na planie non stop. 
  • Czy strzeliłeś z nim kilka koszy? 
Nie odgrywaliśmy żadnej koszykówki, ale byłem pewny, że mogę go pokonać.


cliffhanger - zabieg stosowany w filmach (zwłaszcza w serialach) i powieściach, polegający na nagłym zawieszeniu akcji w sytuacji pełnej napięcia, w której główni bohaterowie znajdują się w trudnej sytuacji, nawet zagrożenia życia.



Kopiowanie surowo zabronione. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )