środa, 2 października 2013

Mój pierwszy szablon *_*

Szczerze powiedziawszy nigdy nie sądziłam, że załapię CSS'a, bo dla mnie to była zawsze czarna magia, a tu dziś sobie stworzyłam taki tam szablon z Marcescą ;33 (Nie chciałam robić z Auslly, bo pewnie długo by mi się zeszło ze znalezieniem zdjęcia >_<) Mój pierwszy, ale nie jest taki zły xDD HTML jak był, tak będzie dla mnie czarną magią, dlatego wolą bawić się CSS'em ; >


Nie patrzcie na tą kreskę na podglądzie, bo szybko robiłam screena i musiałam wkleić kawałek XD mniej więcej tak wygląda ten szablon ^_^ 
PS. Mogłabym się zająć jakimś szablonem, bo chcę poćwiczyć ; pp więc jeśli ktoś chce, może pisać, a ja bym coś spróbowała zrobić ^^

3 komentarze:

  1. Mogłabyś mi chociaż spróbować zrobić szablon na bloga: http://r5-my-crazy-story.blogspot.com/ ?
    Ten mi się naprawdę bardzo podoba, jak na pierwszy bosko ci wyszedł <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że bym spróbowała ;33
      Napisz do mnie na gg jak masz : 44545234, a jak nie na e-mail: vanessamisia112@spoko.pl : )

      Usuń
  2. Mam prośbę mogłabyś spróbować zrobić mi szablon na bloga http://smile-kiss-love.blogspot.com/. Robisz śliczne szablony.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )