poniedziałek, 21 października 2013

#R5COMETOPOLAND - FILMIK DOTRZE DO R5 !!!

Ostatnio , na facebookowej grupie wymyśliliśmy akcję. Robiliśmy nasze zdjęcia z kartkami na których każde z nas pisało "R5 Come To Poland" :




Dziś jedna z dziewczyn dostała maila z odpowiedzią od samego menadżera R5 ! Nie wstawię tu całego maila, bo nie wiem czy mogę go rozpowszechniać. Mogę napisać tylko, że OBIECAŁ, że spróbuję by zobaczył to Mark i R5, oraz postarają się umieścić Polskę na liście miast w których zagrają koncerty!
R5ER ODNIEŚLIŚMY SUKCES!!! UDAŁO NAM SIĘ Z AKCJĄ, TERAZ ZAUWAŻYŁ NAS SAM MENADŻER R5 *___________*
Czy ja śnię? *-*

4 komentarze:

  1. AAAAA!!!
    Ja nie mogę !! Spadłam z krzesła!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba śnię - umarłam:D
    AAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
    Cuda są jednak możliwe:D

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaaaaa!!!
    no ja nie wierze!!!
    ja chyba śnię!!!
    może mnie ktoś uszczypnąć?
    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )