niedziela, 20 października 2013

Odpowiedzi ^^

Heejo ;3 
Dostałam od was kilka pytań (szczerze to myślałam, że nikt nie napisze >_<) i zaraz na nie odpowiem ^^ Jeszcze kiedyś może coś takiego zrobię, albo może któraś z reszty adminek się skusi :P xD

1. Ile masz lat?
13 ^^

2. Ulubiony film?
Nie mam :P

3. Ulubiona książka? 
Też nie mam xD

4. Ulubiona piosenka?
R5 - Ain't No Way We're Goin' Home *-*

5. Do której klasy chodzisz?
I Gimnazjum :)

6. Ulubiony przedmiot w szkole?
Angielski :D

7. Od kiedy jesteś #R5er i #Lauratic i jak się to zaczęło? ;)
Hmm.. #R5er jestem jakoś od roku, a #Lauratic trochę mniej.. zaczęłam się nią interesować na początku 2013 roku xD R5 znam od września 2012 ^^ A poznałam ich przez A&A, zaczęłam się serialem interesować, szukałam na internecie coś o aktorach i czytając o Ross'ie dowiedziałam się, że gra w zespole. Na początku nie bardzo mnie interesował, ale szybko to się zmieniło ;] Szczerze, to nigdy nie byłam tak przywiązana do jakiejś gwiazdy jak do R5 i Laury :D

8. Co kochasz robić?
Lubię pisać opowiadania. Nie wychodzi mi to najlepiej, ostatnio też nie mam czasu, a wena mnie opuściła, ale mimo wszystko pisze w wolnym czasie, kiedy mi się nudzi ;d
I uwielbiam muzykę *-* Nie potrafiłabym robić lekcji, pisać czy czegokolwiek. Zawsze muszę czegoś słuchać, jak nie z komputera to z TV :PP

9. Co tam? 
Haha XD Spoczko ;d

10. Kiedy next na my-diary-ally.blogspot.com? 
Prawdopodobnie jeszcze dziś, bo skończyłam go pisać w południe, ale musiałam się zbierać, bo mam dziś wesele (właśnie jestem w domciu, bo mój brat chory ^^). Muszę wprowadzić jeszcze poprawki, bo wyszłam z wprawy i nie w każdym momencie jest dobrze >_<


Post mogę z edytować, jeśli chcecie jeszcze o coś zapytać to piszcie ^^

6 komentarzy:

  1. Hej. Mam pytanie. Robisz może jeszcze szablony na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mogłabyś zrobić mi szablon na tego bloga http://story-about-raura.blogspot.com/ ?

      Usuń
    2. napisz na maila (vanessamisia112@spoko.pl) co i jak ; p
      - jakie zdjęcia
      - jakie kolory
      - jaki układ bloga
      - czy jakieś napisy na nagłówku :)

      Usuń
  2. mój ulubiony przedmiot to też Angielski :D
    kogo najbardziej lubisz z R5?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )