wtorek, 14 kwietnia 2015

Ostatnie wspólne czytanie

Chociaż chyba żaden fan Austin & Ally tego nie chce, nieubłaganie zbliża się koniec na planie dla aktorów i twórców. Za dwa tygodnie Ross, Laura, Calum i Raini na zawsze opuszczą studio Disneya, w którym przez ostatnie cztery lata pracowali nad serialem. Wczoraj (13 kwietnia) zasiedli już po raz ostatni wokół stołu, czytając razem scenariusz finałowego odcinka. Przez ten i następny tydzień będą go kręcić. No cóż, jak widać nie tylko do aktorów powoli to dociera (Raini napisała, że polały się wczoraj łzy ;-;), ale też do fanów. Chociaż czeka nas jeszcze rok nowych odcinków, to to już i tak koniec. Uprzedzając wasze pytania, nie mam pojęcia co z filmem, Disney na razie milczy i nie jestem w stanie powiedzieć czy taki będzie ;/
A wy jak się z tym czujecie? Ja osobiście wczoraj się popłakałam i nie bardzo to do mnie dociera ;-; Beznadziejne uczucie.

@lauramarano: ❤️❤️❤️Our last table read today; it's literally insane how fast four years have gone. We legitimately have the best crew&fans in the world
@AustinAllyRoom: Today was our last table read!  Excuse me, I'll just be crying all day, nbd.
@Raini_Rodriguez: We had our last table read for Austin & Ally today 😥 Shed some tears, but I'm ready to make these next 2 weeks amazing! 
@CalumWorthy: Last table read for #AustinandAlly. Feels so weird but these last few episodes are really strong :) https://instagram.com/p/1ba0swqK2y/  
@rossr5: We just finished the last table read of Austin & Ally. It's starting to sink in. 

6 komentarzy:

  1. Boże widzę to czytam i płacze ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu najlepsze seriale kończą się tak szybko choć az 4 lata :c

    OdpowiedzUsuń
  3. NIEEEEEE!!!!!!!!!! JA NIE CHCĘ!!!!!!!!! KIEDY ZOBACZYŁAM TEGO POSTA OD RAZU ZACZĘŁAM PŁAKAĆ!!!! JA PIERDOLE WIDZĘ TO, CZYTAM I ZALEWAM SIĘ ŁZAMI!!!!
    KURWA WSZYSTKO SIĘ WALI!!!!!! KONIEC A&A, LAURA PRAWDO PODOBNIE MA CHŁOPAKA, A ROSS DZIEWCZYNĘ CO RÓWNA SIĘ Z TYM, ŻE Z RAURY NICI!!!! JEŚLI SĄ SZCZĘŚLIWI TO DOBRZE, ALE JA NIE POTRAFIĘ TEGO ZAAKCEPTOWAĆ, TO JEST NA MAKSA TRUDNE!!!! JA MAM KURWA WSZYSTKIEGO DOŚĆ!!! PRZEZ TO WSZYSTKO OD PARU DNI CHODZĘ SMUTNA, PRZYGNĘBIONA I CIĄGLE CHCE MI SIĘ PŁAKAĆ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zalałam się łzami ...
    Będzie mi bardzo brakowało tego serialu :')

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę w to uwierzyć. Płacze I nie mogę przestać. Będzie mi brakowało tego serialu. Ale kiedyś musiało to się stać , nie jestem na to gotowa. Ale nigdy nie zapomnę tych pięknych chwil przez 4 lata.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )