środa, 29 kwietnia 2015

R5 App na iPhone i Androidy

Zupełnie niedawno R5 wydali nową aplikację na telefony z Androidem [link] albo iPhony [link], którą znajdziecie wpisując "R5 App". Ja już ją pobrałam i muszę powiedzieć, że jestem zadowolona. Zrobiłam specjalnie dla was kilka screenów (system android):

Mamy główne menu, a w nim: trasa, muzyka, nowości, fani, biografia, galeria, sklep i logowanie się. Po naciśnięciu przechodzimy do podstron, a tam mamy napisane wszystko co znajduje się na oficjalne stronie zespołu. 





Szczególnie spodobała mi się muzyka. Po przejściu w albumy, możemy odsłuchać wszystkie piosenki a także śpiewać razem z nimi, ponieważ dodany jest tekst ;)


Polecam aplikację. To nic innego jak strona R5 w wersji komórkowej :D

5 komentarzy:

  1. W takich chwilach jak ta mam ochotę powiesić mój telefon za to że ma Windowsa -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu, same :c ja nawet ostatnio sprawdzałam czy da sie ściągnąć androida na windows phonea (jakkolwiek to brzmi) xd Ale nie no... Może kiedyś na Windows Phone też to bd dostępne :)

      Usuń
  2. a czy trzeba, żeby wchodzić np. w mieście, w samochodzie itp. mieć internet?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie trochę nie na temat, ale czy R5 mają aska? Widziałam coś takiego i nie jestem pewna czy to oni..

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nikt z zespołu nie ma aska. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )