czwartek, 23 kwietnia 2015

Światła w A&A Music Factory zgaszone...

Przysięgam, chyba w całym swoim życiu nie ryczałam tak mocno jak przez ten tydzień :') Chociaż trudno to pojąć, to wczoraj Ross, Laura, Calum i Raini stanęli po raz ostatni w A&A Music Factory jako Austin, Ally, Dez i Trish. Dziś czeka ich ostatni dzień nagrań, chyba najgorszy z tych wszystkich. Zobaczcie co działo się w tych ostatnich dniach:





PL: Jutro /dziś/ ostatni dzień kręcenia Austina & Ally. Dosłownie zaczęłam podchodzić do tego emocjonalnie tydzień temu, więc ten, jutro będzie okropnie.

PL: Ciągle mówimy "ostatni"... Ostatni odcinek, ostatnia scena w Music Factory itd. haha nie będziemy już ich mieć. 

PL: & to koniec A&A Music Factory, 'practise room' i galerii. Łzy są prawdziwe. Ugh. Jak to możliwe, że mamy tylko jeden dzień do końca?

PL: To wszystko dzieje się tak szybko... Nie wierzę, że to koniec.

PL: Ross mówi, żeby się uśmiechnąć, ponieważ to się stało.
Z okazji tego, że dziś ostatni dzień, na twitterze odbywa się akcja #ThankYouAustinAndAlly. Spamujemy, bo to już ostatni dzień bycia Ally, Austinem, Trish i Dezem dla nich ;-;

12 komentarzy:

  1. Zdjęcie z ostatniego tweeta jest takie smutne. Te gasnące światła...
    Nie mogę uwierzyć, że to już koniec... ;C

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę uwierzyć, że po 4 latach grania w serialu, nadciąga ten ostatni dzień. Koniec nagrywania nowych odcinków A&A, koniec wszystkiego.
    Bd płakać. Ja nie chcę końca :/
    Niestety to co dobre kiedyś się kończy. ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz tylko czekac na film...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co dobre zawsze się kończy tak szybko :c 😢😢😢😣😣😩😫😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  5. Od Austin&Ally wszystko się zaczęło... Gdyby nie ten serial nie byłoby mnie tu teraz... Nie dociera do mnie, że to już koniec :'(

    ~ Rydel xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahaha, miałam dziś bardzo ciekawy i zabawny sen. Śniło mi się, że A&A się kończy. Czyż to nie komiczna sytuacja? Wait... Jprdl, to nie był sen.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś ostatni raz cała ekipa powie do sb Austin,Ally lub Dez.To już koniec,dzisiaj ostatni dzień nagrań ever
    Chce mi się płakaaaaać bo gdyby nie A&A w życiu nie dowiedziałabym się o R5 i nie poznałam tak wspaniałych ludzi (nie osobiście ale kit) i nie przeżyłabym tak wspaniałych chwil 😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu płakać, nic więcej ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. A od tego wszystko się zaczęło...
    Przez A&A poznałam R5
    Poznałam tylu ludzi
    Spełniłam marzenia
    I stałam się otwarta na ludzi
    To smutne, że to wszystko się kończy...
    To smutne, że na tym blogu nie będzie więcej wpisów o A&A
    To smutne, że taki wspaniały serial się skończył...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ludzie spamujemy na tt, now!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )