niedziela, 12 kwietnia 2015

[PL] Austin & Ally – Relationships & Red Carpets

Przybywam w pokoju z finałem trzeciego sezonu, tym razem w języku polskim!
Muszę powiedzieć, że tym razem udało mi się powstrzymać swoje szlochanie nie kłam, All, ale łzy kolejny raz cisnęły mi się do oczu. To zdecydowanie mój ulubiony odcinek, oj tak. Pozostało nam teraz tylko czekać jakieś milion lat aż Disney powie coś o czwartym sezonie, bo póki co nie wiem jeszcze, kiedy będzie on emitowany w Polsce. W reklamach przewijają się scenki właśnie z czwartego, co być może jest jakimś znakiem, że już niedługo pojawi się on i u nas. Teraz tylko się modlić, żeby czekanie nie trwało kolejnych kilku miesięcy HAHA, marzenia.


1 komentarz:

  1. Disney bardzo zaniedbuje fanów AA :( i to jest smutne 😢 😢 😢 😢

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )