wtorek, 16 września 2014

#CancelAustinAndAlly

Konto @TCAs_2014 nie podobało mi się już od samego początku jego istnienia. Olałam to sobie, jednakże teraz posunęli się za daleko. Zacznijmy od początku.

@TCAs_2014 miało pewien kontakt z @TeenChoiceGirl, czyli kontem zweryfikowanym, prawdziwym. Wielu fanów wkurzało to już na początku, bo wypisywali różne głupoty i obrażali nie tyle co serial [Austin & Ally], ale też aktorów. Cóż, jako, że to tylko hejty, olałam sobie tą sprawę i przymknęłam oko, na wszystkie głupie komentarze, bo cóż, taki showbiznes. Bez hejtowania się nie obejdzie.

Kilka dni temu natomiast zaczęli wymyślać plotki. Oto co napisali.
Podczas TCA Laura została zapytana co myśli o Demi. Powiedziała, że kręciła z nią video i powiedziała, że zachowywała się lekceważąco i nie śpiewa dobrze. Później była zmuszona do napisania dobrych rzeczy na jej temat. Laura jeszcze powiedziała, że Cameron Dallas i Matthew Espinosa nie są utalentowani. 
 "Powiedziała, że kręciła z nią video i powiedziała, że zachowywała się lekceważąco i nie śpiewa dobrze."
Jak dobrze wiemy, The Vamps i Laura & Demi, kręcili całkiem w innym czasie. Kiedy TV i Laura skończyli kręcić swoje sceny, wrócili do domów, a kilka dni temu Demi w tym samym miejscu kręciła swoje sceny. Nie kręcili w tym samym czasie, więc jak Laura mogła wiedzieć jak ona się zachowywała?
Dodatkowo, TCA było w sierpniu, więc to "później była zmuszona do napisania dobrych rzeczy na jej temat" także jest plotką. Napisała o niej w kwietniu.

"Totalnie przypadkowe, ale piosenka Demi Lovato "Every Time You Lie" jest niepowtarzalnie dobra"
Dlatego że ludzie uwierzyli w to, powstało hasło #CancelAustinAndAlly [żeby usunęli A&A] z którym dostali się do trendów.

Na szczęście nic to spamowanie im nie dało, twórcy Austina & Ally wypowiedzieli się na ten temat.

Nie słyszeliśmy żadnych plotek jak te, ale nie martwcie się, nie usuniemy serialu! 
Ahh, widzimy. Cóż, jeśli nasze zdanie się liczy, @ddlovato jest jedną z najczęściej graną artystką podczas przerw [kręcenia A&A], i nasza obsesyjnie zakochana w 'Frozen' ekipa zakochała się w jej coverze #letitgo. Więc jesteśmy pewni, że to tylko plotka. :)
Co sądzicie o całym tym zajściu? Dobrze by było jakby wszyscy fani A&A, którzy mają konto na twitterze, zgłosili to konto. Takie działania w najgorszym wypadku, mogą doprowadzić do tego, że np. nie dostaniemy filmu A&A, którego tak fani pragną. Dodatkowo wczoraj w USA w trendach było hasło #WeLoveYouLauraMarano i #WeLoveAustinAndAlly ;)

8 komentarzy:

  1. To jest po prostu żałosne, jak można takie bzdury wygadywać... jak można być takim debilem. Najgorsze jest to, że Camereon Dallas chyba w to uwierzył i wydaje mi się, że wypowiedział się na ten temat na tt (bo za bardzo nie rozumiem). Biedna Laura... Konto już zgłosiłam ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. To okropne jak można wypisywać o kimś takie głupoty. Naszczęście my wielkie fanki Lau nigdy w coś takiego nie uwierzymy. Mam rację ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Laura by nigdy tak nie powiedziała...
    Za dobrze ją znam.(w sensie jak Lauratic)
    I wiem że ona nawet tak nie myśli...
    Jak ja pogadam ze z nim... to będą mieć(tylko podszkolić ang)
    Ja i tak w to nie uwierze....

    OdpowiedzUsuń
  4. BOŻE JESTEM WŚCIEKŁA, W SUMIE TO NIE TO ZA MAŁO POWIEDZIANE... już tyle od siebie do nich napisałam, że szok! nawet pisałam Camerona, piszecie też do niego, żeby w to nie wierzył!

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od początku to konto mi się nie podobało, te wszystkie rzeczy, które wypisywali o A&A przed TCA były okropne, teraz jeszcze to. Nie rozumiem jak ludzie mogą w to wierzyć, są tak naiwni. Już zgłosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Debilizm kurde!!! Jak można być takim idiotą???!!! Za chwile zgłoszę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ghhhahahahha xddddd
    Żałosne, w jaki sposób ludzie próbują zwrócić na siebie uwagę c':
    Czekam jeszcze na reakcję Lau lub reszty obsady c:

    '''''
    http://r5-stories-by-sparrow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I nie tyle co w innym czasie,ale nawet w innym miejscu kręcili teledysk.
    Demi miała by za daleko do nich,więc kręcili jej część gdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )