czwartek, 25 września 2014

Rydel i Ellington razem?

Ta dwójka jest shippowana ze sobą od bardzo długiego czasu. Zapewne większa część R5Family czeka tylko na chwilę kiedy wreszcie potwierdzą swój związek. Coraz częściej widać, że pomiędzy nimi coś iskrzy.
Więcej w rozwinięciu posta







Zdjęcia są jednoznaczne prawda?
No i to...

 "Kto jest twoim celebrity crush [sławna osoba w której ktoś się podkochuje] w tym momencie?
Rydel: Ratliff!"
"Kto w zespole całuje najlepiej?
Rydel: Ratliff"
Aż wreszcie dochodzimy do zdjęcia, które wyszło dzisiaj.


Co o tym wszystkim sądzicie? Jesteście za Rydellington, czy tak jak ja, nadal shippujecie Kellington? xx

20 komentarzy:

  1. Jestem za rydellington ale czy możecie mi powiedzieć co oznacza Kellington?? bo nie mam pojęcia.. to jakaś Kelly??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kelly Voosen - to jego była dziewczyna :)
      jestem za #Rydellington :)

      Usuń
  2. Oni nie są razem 0.0,zespól to chyba R5rodzina a nie R5pary. To przecież rodzina. Co by było,jeżeli by zerwali? Zespół by się rozpadł,chyba nie są aż tak głupi,żeby być w zwiąku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłości się nie da powstrzymać, ważne że są razem szczęśliwi :)

      Usuń
  3. Szczerze.... myślę że lepiej by było gdyby nie byli razem. Gorzej będzie jak się rozstaną.... A ja i tak Shippuje Raurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też! Raura jest najlepsza z wszystkiech tych par, ale uroczo ze sobą wyglądają :p

      Usuń
  4. Skoro są ze sobą szczęśliwi, to mi to odpowiada. Ważne jest przecież ich szczęście, a co będzie to będzie, nie możemy przewidzieć przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. https://vine.co/v/O7Fba9jaivH


    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie to nie shippuje Rydellington oraz Kellington. Jakoś się tym nie interesuję, niech oni potwierdzą w końcu że są razem bo jednak te zdjęcia są jednoznaczne. Rydel i Ell już nam trochę przesładzają tą ich relację i trochę mnie to denerwuje, że na każdym koncercie zawsze coś się dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co prawda to prawda, wgl zachowanie Rydel jest inne :o

      Usuń
  7. Osobsc sądze, ze oni sa razem.
    Jesli zerwa, nic sie nie stanie, bo są przyjaciółmi od lat, co zmiękcza kutki rozstan.

    OdpowiedzUsuń
  8. Są na pewno razem, nie da się tego już ukryć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sądzę, że oni są razem. Są ''zbyt blisko'', to już nie jest tylko przyjaźń. Ja tam ich shippuję bardziej, aniżeli Kellington. Mam nadzieję, że będą razem szczęśliwi. Wiadomo, w zespole związki nie są dobre. Ale są przyjaciółmi od lat, więć to nie może być głupie zauroczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nawet jeżeli się to rozpadnie, uważam, że zespół nic na tym nie straci, są dorośli i będą umieli się dogadać ;p

      Usuń
  10. a czy jest nagranie tego jak rydel śpiewa z fatliffem?

    OdpowiedzUsuń
  11. jeej kocham Ratliffa ♥

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )