piątek, 12 września 2014

Informacje z trzech ostatnich gazet

Przychodzę do was ze zdjęciami artykułów, z trzech ostatnich gazet. Przepraszam, że tak późno, ale nie mogłam się za to zabrać. Zacznę zatem od Twista. Jest tam artykuł o... Laurze i Ross'ie! Może to głupie, ale po przeczytaniu tego, jestem jeszcze bardziej za Raurą XD.



   



Teraz przejdę do BRAVO, Jestem zawiedziona. Jest tam tylko jedna informacja - o Laurze.







Kolejną gazetą jest najnowszy Fun Club. Jak już mówiłam kiedyś - moim zdaniem jest to najlepiej rozwijająca się polska, młodzieżowa gazeta. Nadal podtrzymuję tę opinię. Jestem z nich dumna!  
    No i jest jeszcze plakat Laury! :)


   

 
 
                          










                   




No i już wiecie, co ciekawego znajduje się w gazetach! Jak wam się podoba? I co sądzicie o tych artykułach, redakcji? :)


8 komentarzy:

  1. Aww słodki ten artykuł z R5 <3 Chociaż w Polsce nie było lepiej, klub mały, ludzi dużo, osobiście sama myślałam, że jeszcze chwila i nie wytrzymam :/ Fajnie, że dali plakat Laury :) I zgadzam się, Fun club to najlepsza gazeta z tych trzech, Bravo już od dawna nie kupuję, bo to co tam wypisują to jedna wielka porażka. Czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Plakat Laury aaaa. Piękny
    2. Wywiad z Raurą... awwww... piękne(ja i tak mam nadzieje że będą razem i będą mieć 3 dzieci[ moja wyobraźnia])
    3. Wywiad z R5... słodkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, a tak że się spytam, to co Lau napisała na tweeterze to tak na jaja czy w realu?
      Sorry, ale zgupiałam przez tego tweeta.

      Usuń
    2. A co napisała?

      Usuń
  3. Zgadzam się Fun Club to najlepsz gazeta. W Bravo żadko coś onich napiszą, a o plakatach już nie wspomnę!! Ostatnio był plakat z The Sims 4, a innym razem z Muppetów. Artykuł o Raurze i R5 cudne!! A plakat z Laurą piękny, już wisi na ścianie w moim pokoju, a jak by inaczej!! Fajnie by było gdyby w następnym numerze dali plakat z Raurą!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wgl BRAVO ściąga strasznie...
    PIEPRZYĆ.
    FUN CLUB WYMIATA. JUTRO KUPUJĘ *.*

    http://r5-stories-by-sparrow.blogspot.com/2014/09/rozdzia-2.html?m=1

    PS. Nie szukacie może adminek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym plakat Raury Wspólny!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet twister dopinguje Raure xd

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )