poniedziałek, 29 września 2014

[PRZYPOMNIENIE] Transmisja koncertu R5 na żywo!

To już dziś, u nas z poniedziałku na wtorek, R5 zagrają ostatni koncert w trasie #R5LiveOnTour. W związku z tym koncert za 9 godzin transmitowany będzie na żywo, o czym pisałam TU. Przypominam wam o tym teraz, bo pewnie potem zapomnę. W razie jakby coś jeszcze pojawiło się na blogu, link do live streamu dodany będzie z lewej strony bloga <-.
Transmisja zaczyna się o 2 w nocy na nasz czas.
Macie zamiar oglądać? :D Szkoła przeszkadza, ale ja na pewno pójdę spać wcześniej i obudzę się przed 2, żeby obejrzeć ;pp


16 komentarzy:

  1. Mam takie pytanko czy będzie możliwość dodania tego koncertu ( Coś jakby powtórka ) na bloga ? Jakby coś to będę wam wdzięczna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też była bym wdzięczna ponieważ nie będę mogła obejrzeć koncertu
      :'( :'( :'( :'( :'(

      Usuń
  2. Jeśli ktoś to doda na jakąś stronę, albo będzie zarchiwizowane, to napiszemy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja robię tak samo jak ty :3
    Nie ma bata, muszę to zobaczyć <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To juz dzisiaj! Nie moge sie doczekac! Bede ogladac!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy ten live będzie można oglądnąć też na komórce na tej stronie Yahoo?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tylko mi się nie wyświetla koncert?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wyświetliło, chyba że nie kliknęłaś "watch now" i to dlatego... :/

      Usuń
  7. To. Było. BOSKIE! :D Ale trwało zbyt krótko :(
    wie ktoś jak sie nazywa piosenka, którą R5 grało jako pierwszą? i ta, która była kiedy oni kończyli i sie przytulali z fanami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Are Family + Hooked On A Feeling ( http://youtu.be/Bo-qweh7nbQ )

      Usuń
  8. Mi działał normalnie od początku do końca.<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Weronika@ popieram stanowczo za krótko. I dołączam się do pytania te piosenki były świetne z resztą jak zawsze tylko szkoda że nie znamy tytułów .

    Alex

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza ( bodajże We Are Family ) i ostatnia to nie ich piosenki xD
    Będę dziś nagrywała koncert na aparat. Jak wyjdzie, to wrzucę na YT :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To We Are Family to piosenka z repertuaru jakichś sióstr a mi chodzi o piosenkę którą R5 zagrali na wstępie
    Alex

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )