wtorek, 6 stycznia 2015

5R - Elims (R5 - Smile Music Video Reversed)

Wielu z was "oburzyło się" kiedy zobaczyliście wersję disney'owską do piosenki "Smile". Może chcecie sobie jakoś poprawić humor? Mi osobiście pomógł filmik poniżej. Mówiąc w skrócie: jest to piosenka i teledysk od tyłu. Mnie to bawi, kiedy można zobaczyć nowe dźwięki i usłyszeć słowa jakby w innym języku hahaha. W oryginalnej wersji znajdują się momenty, kiedy są jakby nagrywane od tyłu. W tej wersji jest pokazane jakby było normalnie :D .


Pokazuję wam, bo może komuś się spodoba. Jeśli jednak uważacie, że to żałosne, to po prostu to przemilczcie. Może ktoś się chociaż przy tym pośmieje :) 



10 komentarzy:

  1. Ostatnio to oglądałam i byłam pełna podziwu, że nauczyli się piosenki od tyłu ;D Zaskoczył mnie też refren od tyłu, bo całkiem nieźle to brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie brzmiało jak nienieski :'D

      Usuń
    2. Być może XD Chodziło o to, że dość ciekawa melodia :P

      Usuń
  2. Nie moge xD
    Riker i jego: ua a ał xD
    A jak była Smile, a w tym przypadku Elims oktawa szła w góre, a nie w dół :D
    To jest bardzo fajne :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zrobimy jakaś akcję na Twitterze do 4fun.tv lub (i) eski, żeby włączali teledyski naszych idoli? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Xd to brzmialo troche jak rosyjski polączony z chinskim xddd
    Elims <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No nieźle xD
    Ten język to jakby połączenie niemieckiego i rosyjskiego? XD
    Boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Plakat Laury w nowym Fun Clubie.... w listopadzie Ross, grudzień R5, a styczeń Lau....
    Jeszcze w lutym, tak plakat Raury...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )