poniedziałek, 26 stycznia 2015

[ENG] Austin & Ally – Mattress Stores & Music Factories

No i mamy za sobą premierę kolejnego odcinka czwartego sezonu, drugiego już. Zostało tylko osiemnaście, możemy zacząć płakać po kątach! Tym razem nie mam przy sobie streszczenia, wielka szkoda, wiem, wiem. Ale Żelkowa nic nie podesłała, a ja jestem zbyt leniwa, by cokolwiek sklecić. A, i nie chcę nikogo mylić czy coś. Może jak się we wszystkim upewnię to zaktualizuję post i opiszę konkretnie Mattress Stores & Music Factories, co wy na to? Tymczasem zostawiam Was z najnowszym odcinkiem Austina i Ally!
A, uno momento. Mam do czytelników pytanko. Mogę odwalać graficzne tytuły odcinków, na przykład napis na tle jakiegoś obrazu z danego odcinka bądź sam tekst. Co na to powiecie? Tylko szczerze, bo nie wiem, czy się fatygować, a warto by urozmaić nieco blog! I nie, wcale nie mam zbyt wiele wolnego czasu!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )