czwartek, 15 stycznia 2015

[Gazety] Nowy Fun Club

W lutowym numerze polskiego Fun Clubu pojawił się artykuł o R5, ale także plakat Laury! Zapraszam do czytania :)



*kliknij aby powiększyć*

Sabrina Carpenter opowiada o swojej siostrze. Autorzy artykułu wspomnieli w "Czy wielkość ma znaczenie?" o rodzinie Lynchów:
"Jeśli masz dużą rodzinę... Ross Lynch (18 l. - powinno być 19, no ale to polskie gazety XD) ma mnóstwo rodzeństwa, także ciotecznego. Jeśli ty też, to pewnie świetnie czujesz się w grupie!"



Gwiazdy opowiadają o swoich kompleksach, w tym również i Laura ;)
"Figura Laury: Laura Marano (18 l. - znów ten błąd... XD) z serialu 'Austin i Ally' koledzy z klasy nazywali chudzielcem. Dziś jest dumna ze swojego ciała!"


A teraz czas na "25 rzeczy, których o nas nie wiesz". 
Wydaje Ci się, że ten zespół nie ma już żadnych tajemnic? Mylisz się, i to grubo!

Riker: 
1. Uwielbiam film "Piraci z Karaibów".
2. Kiedyś chciałem być Elvisem Presleyem.
3. Pierwszym kawałkiem, który zagrałem na gitarze, było "Beat It" (dop. aut. Michaela Jacksona).
4. Moją ulubioną piosenką jest od lat "Human Touch" Bruce'a Springsteena.
5. Pierwszy utwór, który napisałem razem z Rockym, to "For Your Ears Only".

Ratliff:
1. Prowadzę blog PakkRatt.
2. Mój ulubiony świąteczny film to "Elf".
3. Mam obsesję na punkcie jedzenia!
4. Uwielbiam wycieczki!
5. Nie potrafię dobrze zawiązać swoich butów.

Rydel: 
1. Kocham filmy Johna Hughensa!
2. Sama się czeszę i maluję...
3. Wciąż sypiam z kocykiem z dzieciństwa!
4. Nie cierpię zakupów!
5. Mogłabym codziennie pić czekoladę!

Ross: 
1. Chciałbym projektować podwodne pojazdy.
2. Nie mam samochodu!
3. Prowadzę pamiętnik!
4. Lubię słuchać. Sporo się w ten sposób dowiaduję!
5. Kocham sztukę: muzykę, filmy, fotografię i malarstwo!

Rocky:
1. Mam 188cm wzrostu i jestem najwyższy w zespole.
2. Oszalałem na punkcie zespołu Queen.
3. Najchętniej oglądam horrory.
4. Kocham futbol amerykański. Kibicuję drużynie Denver Broncos. 
5. Kiedyś marzyłem, żeby zostać raperem jak Eminem!


No i oczywiście plakat z Laurą. Szkoda, że dali tylko na połówce. :c

Dowiedzieliście się czegoś nowego? 

6 komentarzy:

  1. Mam to. I rzeczywiście o niektórych faktach nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ;) Ale byłam strasznie zaskoczona tym ,że Rydel nie cierpi zakupów ! O.o
    i że Ratliff nie umie dobrze zawiązać swoich butów Hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pragnę także zauważyć, że nie które z tych faktów to po prostu wymysł mediów. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ba, fakty po prostu ściągnęli z amerykańskiej gazety.

      Usuń
  4. Ross prowadzi pamiętnik :o :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Riker, HIGH FIVE!!! :D "Piraci z Karaibów"- ty wiesz co dobre :P
    Rocky, zespół Queen jest zajebisty!!! To jest po prostu klasyka, to trzeba znać!!! We are the champions na przykład :P
    Ross chciałby projektować podwodne pojazdy?! :O Wooow.... nie no spoko XD i do tego pamiętnik prowadzi!!!! Ciekawe ile stron jest o Laurze..... wszystkie XDDD
    Ratliff lubi jeść.... w czymś jesteśmy podobni!!! :D
    Rydel nie lubi zakupów?! WHAT?!!! To jest chyba jakiś błąd w druku!!! Zawsze mi się wydawało, że to wprost KOCHA!!! :P
    Jestem w szoku, że pojawił się plakat Laury :O Dziewczyna się wybija!!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )