środa, 14 stycznia 2015

Laura dla Girls' Life

Just Jared Jr udostępnił nam kawałek wywiadu z Laurą dla Girls' Life. A więc zapraszam do czytania :>

Laura Marano rozmawia o Raurze z Girls' Life

Laura Marano wygląda uroczo na nowej okładce magazynu Girl's Life. 

Dziewiętnastoletnia aktorka opowiada o Austinie i Ally, fanach, którzy shippują ją z Rossem Lynchem i oczywiście o jej niesamowitym telefonie z klapką. Sprawdź to;

Jej archaiczny telefon: "Mogę go zamknąć, kiedy prowadzę nieprzyjemną rozmowę i go otworzyć, kiedy jestem zdeterminowana do dzwonienia. Czy iPhone i Androidy tak mogą? Nie. One pozostają ciągle otwarte. Zbyt nudne."

Austin i Ally jako para: "Są dobrym związkiem, ale to jest oczywiście skomplikowane. Myślę, że najlepsze relacje pochodzą od przyjaźni - a oni są bardzo, bardzo bliskimi przyjaciółmi."

Fani Raury; "Nie niepokoję się tym - myślę, że to interesujące, że tak się dzieje. Ja robię to samo z ludźmi, których podziwiam; wyobrażam sobie jakie może być ich życie. Ale próbuję trzymać wszystko w perspektywie i skupić się na tym, że mam wspierających fanów. Jestem szczęśliwa, ze ich mam." 

5 komentarzy:

  1. Chwila... czy ona ma coś do Androida???
    Nie myślę o tym...
    Nie przeszkadzają jej Raura Shippers... yeah

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak sobie próbuję wyobrazić w jakiś sposób mówiła o tym telefonie to jakoś tak mi się chce śmiać XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć dziewczyny.
    W nowym Fun club jest plakat Laury i 25 ciekawostek o R5.

    I jeszcze jedno Rocky ma nowy tatuaż. Czerwoną róże na ręce.


    http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/10914255_791693620878488_964783562_n.jpg

    http://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/10903384_1546912762254926_100591676_n.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mignęło mi na twitterze, post w przygotowaniu :D Dzięki za fotki! A FC miałam zamiar kupić, na pewno będą skany :)

      Usuń
    2. W nowym Bravo też jest coś o R5 ;)

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )