niedziela, 25 stycznia 2015

R5 w Violetcie [Aktualizacja]

We wczorajszym odcinku Violetty pojawił się jak na razie sam Ross, jednak w zapowiedzi dzisiejszego (piątkowego) odcinka jest już cały zespół :)
Pojawiły się również nowe zdjęcia z planu.





Twórcy chyba nie mogli zdecydować się, w którym języku będzie odbywała się rozmowa, więc często rozmawiają i po hiszpańsku, i po angielsku :'D


Część 1:
Leon: Cześć, jak się miewasz? Oh, zapomniałem, że mam mówić po hiszpańsku, by nabrać doświadczenia. Co słychać? Jesteś w Buenos Aires, może mnie odwiedzisz?
Ross: Bardzo bym chciał, przyjacielu, ale nie mogę przyjść.
Leon: Uuuu, no dobrze, nie musisz próbować. Nic się nie stało. Następnego lata mam zamiar wybrać się do Los Angeles
Ross: Oo, będę na ciebie czekać. Jeśli będziesz mógł, pójdziemy poserfować. Nauczę cię serfować jak profesjonalista. Jak profesjonalista!!
Leon: Żartujesz! Do zobaczenia jak najszybciej i będziemy w kontakcie.
Ross: Tobie też. Musze iść, do następnego lata! Paaa.
Leon: Paaaa.

Część 2:
Leon: Nieee, no nie może być! Co ty tu robisz?
Ross: Hej, łap. Masz bardzo ładną miejscówkę.
Leon: Dzięki. Niezła psota, dobry żart, przyjacielu.
Ross: Dziękuję.
Leon: Rozgość się.
Ross: Ok, mam niespodziankę dla ciebie.
Leon: Nie, nie mogę tego przyjąć... Jest twoja, to twoja gitara.
Ross: Jest twoja!
Leon; Wow, dzięki. Dobra, ale pod warunkiem, że ta od tego czasu jest twoja.
Ross: Niee, to zbyt dużo.
Leon: Śmiało, bierz.
Ross; Po jednym warunkiem - zagramy razem.
Leon: Jasne!


Po piosence:
Ross: Ooo, ładnie.
Leon: Dzięki, było dobrze.
Ross: Mam pytanie - jak tam twoja dziewczyna Violetta?
Leon: Emm, to skomplikowane. Nie jesteśmy razem.
Ross: Oh, przepraszam.
Leon: Nic się nie stało. Może wpadniesz jutro do Studio, jeśli chcesz.
Ross: Pewnie. Będzie świetnie.
Leon: Dobrze, chodźmy coś wziąć.


Jakość </3  1:01
Ross: Jesteśmy R5
Leon: Cześć, to tym mówiłem, a to moi przyjaciele. Witamy w Studio On Beat (najpierw powiedziane po angielsku, potem po hiszpańsku XD).

Dla przypomnienia - dzisiejszy odcinek z udziałem R5 będzie transmitowany o 22 pod tym linkiem. Uważajcie na reklamy i starannie je zamykajcie :)

KLIK 
[AKTUALIZACJA] Post wzbogacony o fragmenty z 70 odcinka :)


Ross: Jesteśmy R5. Jak się czujecie?
Wszyscy: Dobrze!
Leon: Cześć, to o tym mówiłem, a to moi przyjaciele. Witamy w Studio On Beat! 
Ross: Dziękujemy, że dzielicie z nami ten moment. 
Violetta: Jesteśmy tacy szczęśliwi, nie mogę w to uwierzyć uwierzyć.
Camila: Stop, em, może zaśpiewacie jakąś piosenkę?
Ross: Pewnie.


Ross: Hej, ty musisz być Violetta. Miło mi cię poznać.
Violetta: Cześć, tak, dziękuję .
Ross: Leon mówił, że jesteś niesamowita.
Violetta: On.. powiedział... Emm, dzięki... *chwila zmieszania* Jest ok.
*rozmowa przez telefon* Ross: Tak, aha, tak, zaraz będziemy. Tak, już kończymy.
Przepraszam, musimy już iść, mamy koncert. Było przyjemnie, dziękujemy.
Violetta: Powodzenia!
*wszyscy się żegnają*

Co myślicie o tym krótkim epizodzie? 

16 komentarzy:

  1. Boże jakie to głupie ;((

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezus Maria jakie te dialogi zryte.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te "rossmowy" są jakieś chore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choćby nie mogli kurde po angielsku mówić, a nie kurde czarować z tymi językami -,-

      Usuń
  4. Jaka uciecha widzieć jednocześnie Jorge i Rossa <3 Te dialogi serio dziwne ale na swój sposób urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ryland wrzucił na insta filmik na którym rozwala sobie szyję

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, czy śmiać się czy płakać cc; Jak niektórzy mogą to oglądać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tb w 100%. Nie no niech se grają jeden odcinek w jakimś serialu, ale ja was proszę, wszystko tylko NIE Violetta. ;_;

      Usuń
    2. Ja oglądam XDD Ale głównie, żeby podłapać hiszpański. Violetty mam po dziurki w nosie i najchętniej to bym przewijała sceny z nią w roli głównej, ale na streamie się nie da. ;-;

      Usuń
  7. Kiedy będą te odcinki po polsku?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiecie co mnie wkurza mam niestety pelno znaj ktorzy ogladaja violette i boje sie ze bd r5 mylic ze so z violetty i ze bdą gadac ze to sa np ludzie z krajow hiszpano jezycznych a nie amerykanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię w to, pokazali ich na 5 minut w ciągu 3 sezonów. Poza tym - z pewnością kojarzą Rossa z A&A, więc wiadomo, że to Amerykanin. :P

      Usuń
  9. szczerze nie lubię violetty ale obejrzę te 2 odcinki dla nich by wspierać cały zespół w ich karierze bo ich kocham .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie nie musisz, tylko to, co jest w poście było w serialu, więc jeśli masz się zmuszać, żeby obejrzeć te dwa odcinki, lepiej przeznacz te 1,5h na coś innego :D Przyszli, zagrali, poszli.

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )