sobota, 2 sierpnia 2014

Ostatni dzień na planie Bad Hair Day

Dziś koleżanka Laury z planu nowego filmu "Bad Hair Day" dodała zdjęcie i podpisała je "ostatni dzień na planie, co za niesamowity miesiąc" co oznacza, że praca nad filmem została zakończona. Zdjęć z planu niestety nie ma i nie będzie dopóki nie odbędzie się premiera, ponieważ aktorzy (w tym Laura) i twórcy nie chcą by je dodawano.


Dodatkowo, chodzi plotka, że dziś kończą też kręcić Teen Beach Movie 2, nie jestem jednak tego pewna ;p

7 komentarzy:

  1. A w życiu nie kończą TBM xD A szkoda, bo Ross jesr wykończony, schudł etc. Mam nadzieję jednak, że jakkolwiek plotki te okażą się prawdą..
    No i BHD *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :)
    Niestety co do TBM wydaje mi się, że to tylko plotka. Co fakt, Chrissie Fir napisała, że to ostatni dzień na planie, jednak po chwili napisała, że to ostatni dzień dla niektórych osób z obsady, a nie, że kończą już kręcić cały film. Też się na początku cieszyłam, ale później przeczytałam tamtego twett'a, i tak smutno :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam ze TMB2 napewno nie kończą. Chociaż dobrze było. Na niektórych zdjęciach.aktorzy z planu( a głównie Ross)są mega wykończenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwię im się ostatnio musieli pracować od 18.30 do 6 kolejnego dnia! Współczuję <3

      Usuń
  4. Nie rozumiem. No bo Ross napisał na TT "And we wrapped at 6pm" a potem wszyscy pisali, że dość szybko nakręcili ten film. To chyba już skończyli

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )