niedziela, 3 sierpnia 2014

Sierpniowe wydanie M-magazine i QuizFest

W  sierpniowych wydaniach M i QuizFest znajdziemy doś sporo o R5 i A&A. Zapraszam do przeglądania ;)

Zacznijmy od okładek: na obu pojawia się Ross. Dodatkowo, w obu magazynach są z nim plakaty.


W M pojawił się artykuł o R5 zatytułowany "Nasza rodzina niemal wszystko straciła!". Opowiadają tam o swojej drodze do sławy.


W tym magazynie pojawił się również quiz związany z Austin&Ally - Co myśli o tobie twoja miłość?


W QuizFest pojawiły się 2 quizy - Jaka jest twoja miłosna prognoza po powrocie do szkoły?, a w drugim w jednej odpowiedzi do "W którym serialu powinnaś występować?" jest A&A.




PS. Pracuję na tym blogu już okrągły rok! Bardzo szybko to zleciało, nawet tego nie zauważyłam. Dziękuję Weronice za to, ze mnie przyjęła i, że nadal mogę tutaj pisać, to wiele dla mnie znaczy! :)

8 komentarzy:

  1. "Nasza rodzina niemal straciła wszystko" XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, racja XD Przysypiałam i zasugerowałam się tym lost za bardzo XD

      Usuń
  2. dałabyś radę przetłumaczyć ten artykuł "nasz rodzina niemal straciła wszystko"? byłabym bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, tez bym o to prosiła. Może też resztę tego co nam tutaj pisałaś? Te quizy i wgl. Ploooseee:)

      Usuń
    2. Nie chcę Was martwić, ale zdaje mi się, że literki są zbyt małe, żeby kislowa przetłumaczyła tekst .

      Usuń
    3. Zawsze mam z tym problem, bo dodają na stronę skany, ale nie można się rozczytać. Gdybym tylko mogła, to bym to przetłumaczyła, musiałabym poszukać innych zdjęć :)

      Usuń
    4. ok spoko nie ma sprawy, przecież napisałam "jakbyś dała radę"
      =)

      Usuń
  3. Wszyscy którzy chcę zrobić ten projekt, tzw kolaż dla kogoś z R5 i chcą podkreślam :) Niech wysyłają zdjęcie podobne do tego ( http://instagram.com/p/jAktkDrRS8/?modal=true ) czas do dnia 20.08 Te zdjęcia skleję, będę wysyłać każdemu na ten sam email co wysłali zdjęcie, sądzę, że jak dostanę 20, to zacznę je robić około 23 w nocy tego samego dnia. powysyłam wam je 21.08.14r a wstawiać je na tt bd 22.08 pasuje? ja już czekam i pozdrawiam! powodzenia! email na które macie wysyłać: r5family@op.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )