wtorek, 5 sierpnia 2014

R5 - Heart Made Up On You Music Video

Kilka minut temu na kanał R5VEVO dodali teledysk do ich najnowszego singla "Heart Made Up On You", który niestety już wczoraj został opublikowany przez kogoś na innej stronie, co nie było w porządku w stosunku do zespołu. Jednakże osoby, które nie miały o tym pojęcia, mogą obejrzeć go poniżej. Jak wrażenia? Według mnie jest zajebisty, a właściwie najlepszy z ich dotychczasowych. Mam nadzieję, że będzie puszczany w Polskiej telewizji :D

34 komentarze:

  1. Mi sie nie zabardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie też jest zajebisty, tylko trochę się zdziwiłam gdy ta dziewczyna zakuła Ross'a w kajdanki i odeszła. Myślałam, że po ich pocałunku będzie koniec, a tu BUM! i wysiada z auta. Ogólnie teledysk trzema w napięciu, aż do ostatniej sekundy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje to nie fair, że został opublikowany już wcześniej :(
    Ale teledysk jest cuuuudowny *.*
    Podoba mi się *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Teledysk naprawdę mi się podoba, ale zastanawiam się dlaczego nie pokazali pocałunku, skoro i tak było tyle zdjęć jak się całują?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie? Całus zaczyna się ok. 5:02

      Usuń
    2. Najprawdopodobniej po to, by nie było widać, jak ona zakłada mu kajdanki. :)
      Harietta z Anonima ;P

      Usuń
    3. W sumie to ma sens ;) dzięki :)

      Usuń
  5. Trochę bezsensu,a pocałunek w ogóle nie namiętny ;p Piosenka mi się nie za bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się teledysk podoba :D Jest zupełnie inny niż te pozostałe, chociaż tamte też były cudowne! *.* I macie racę :/ To nie fair w stosunku do nich, że ktoś to prędzej opublikował ;/
    Mam nadzieję, że będą to u nas puszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka super, a teledysk jeszcze lepszy :D zgadzam się z tobą , że jeden z ich najlepszych ;) super dobrali osoby do teledysku. Końcówka mnie zaskoczyła. Teraz czekać na kolejne teledyski <3
    Na początku piosenki zanim ukazał się teledysk miałam wrażenie, że to Riker śpiewa xD mają tam podobny głos ;p
    PS. Może ktoś się orientuje o czym oni na początku rozmawiają? Bo nie wszystko rozumiem :\
    \ Ola :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się napoczątku wydawało że śpiewa Riker.
      Super teledysk
      ~Julcia$

      Usuń
    2. żółwik xD
      \ Ola :3

      Usuń
    3. Ja też xD taki... inny głos ma tu Ross

      Usuń
    4. A mi nadal się wydaje że to Riker śpiewa. Może tak tylko zrobili że Ross śpiewa bo przecież to on jest główną postacią

      Usuń
  8. Super:-) Muj brat aż chce dzwonić do psychiatryka bo tak morde ciesze a moj pies na mnie warczy HAHAHA:-) oglondałam to jóż 29 razy i popieram to najlepszy teledysk

    Nie to że poprzednie były zle:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę przyznać że to najlepszy z ich dotychczasowych teledysków(bynajmniej dla mnie), jak może się wam nie podobać-jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  10. Zarabisty teledysk. Genialny. Końcówka mnie rozwaliła. Wydaje mi się ze teledysk do
    "( I Can't ) Forget about you" jest lepszy, ale mimo wszystko super

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważyliście ze w niektórych momentach nie zgadza się ruch ust Rossa do lecącej piosenki? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też to zauważyłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny teledysk

    OdpowiedzUsuń
  14. Wg mnie teledysk pasowałby, gdyby na początku było ROSS LYNCH PRESENTS a nie R5 PRESENTS.
    TAM PRAWIE WGL NIE MA R5.
    Zresztą, tutaj macie moją recenzję http://the-story-of-auslly.blog.pl/chapter-twenty-two-home-plus-recenzja-hmuoy-wraz-z-teledyskiem/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to jest piosenka R5, a nie Ross'a. Przecież Rocky, Riker, Rydel i Ell także odgrywają ważną rolę w tej piosence.

      Usuń
    2. Ja tam ich nie widzę, ewentualnie parę razy Del i Ella, Rikera gdzieś zza tłumu, podobnie jak Rocky'ego. A tak? Twarz Rossa, ciało Rossa, biegający Ross.
      ROSS.

      Usuń
  15. Ten teledysk jest taki dojrzały no mi się tak wydaje po prostu <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mozliwe. Bo to jest ewidentnie glos Rikera

    OdpowiedzUsuń
  17. Słychać, że to śpiewa Ross
    Suuuuper teledysk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fragmentami. zwrotki to głos Rikera

      Usuń
  18. Teledysk inny, to na pewno.
    Podoba mi się cała fabuła teledysku, bardziej dojrzała. Ale oczywiście trzeba się do czegoś przyczepić. Całkowicie zgadzam się z tymi głosami, że R5, a właściwie R4 zostało zepchnięte na boczny tor. Nie licząc pierwszej sceny, robią tylko za tło. Trochę pograją, uzupełnią chórki, a potem Ross. Ross ucieka, jedzie samochodem, śpiewa. Szczególnie przeszkadza mi to teraz, kiedy mam już po uszy wypychania go na pierwszy plan. Jasne, jest głównym wokalistą, ale nie można popadać w paranoję. Wcale nie poczułam, jakbym oglądała teledysk zespołu, tylko jednego, solowego artysty i wynajętych ludzi, żeby mu trochę tła porobili.
    No trudno. Piosenka jest fajna, oni chcieli iść w inną stronę, ale zapomnieli, że R5 to ZESPÓŁ.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszyscy którzy chcę zrobić ten projekt, tzw kolaż dla kogoś z R5 i chcą podkreślam :) Niech wysyłają zdjęcie podobne do tego ( http://instagram.com/p/jAktkDrRS8/?modal=true ) czas do dnia 20.08 Te zdjęcia skleję, będę wysyłać każdemu na ten sam email co wysłali zdjęcie, sądzę, że jak dostanę 20, to zacznę je robić około 23 w nocy tego samego dnia. powysyłam wam je 21.08.14r a wstawiać je na tt bd 22.08 pasuje? ja już czekam i pozdrawiam! powodzenia! email na które macie wysyłać: r5family@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. a co to z laska ktora całuje się z Rossem . Mnie sie ten teledysk podoba ale dla mnie koncówka jest do bani ....

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda mi reszty. Bo szczerze, ja nie przepadam za Rossem, ale za to uwielbiam Rydel, Rikera i Rocky'go. Więc jest mi ich szkoda.
    A tak poza tym teledysk jest spoko.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )