niedziela, 24 sierpnia 2014

[Plotki] Romans Raury

Odkąd zaczęli grać razem w Austin&Ally wielu fanów chciało, aby stworzyli parę w prawdziwym świecie. W taki sposób powstała Raura – paring, który podbił serca fanów, para najlepszych przyjaciół i domnienama para. Później, kiedy zaczęto kręcić Teen Beach Movie, pojawiły się plotki o związku Rossa i Mai Mitchell, które zostały zepchnięte na dalszy plan.

Od pewnego czasu w internecie huczy od plotek, że Ross i Laura mają romans. Niby to nic, zawsze fani żyli nadzieją, że są razem, ale tym razem gwiazdy podczas wywiadu muszą się spotkać z pytaniem „Jakie są twoje relacje z Rossem/Laurą?”. Wszystko się znacznie nasiliło, a Ross i Laura zawsze zaprzeczają.
Zapraszam do przeczytania tego postu. Pojawia się on ze względu na wasze prośby, abyśmy przetłumaczyły o co chodzi z tym całym romansem. Zebrałam wywiady, które pojawiły się w przeciągu ostatniego miesiąca i przetłumaczyłam je specjalnie dla was. Miłego czytania :)

Pod koniec lipca Ross udzielił wywiadu do magazynu Teen, musiało się w nim pojawić pytanie o relacje z Laurą.
Wiele ludzi ma nadzieję, że 'Raura' stanie się naprawdę. Co ty i Laura myślicie o wszystkich shipperach?  
Po prostu śmiejemy się! Ja i Laura jesteśmy naprawdę bliskimi przyjaciółmi i wszyscy na planie dokuczają nam rzeczami typu "ohh, Raura jest na planie!" Więc to po prostu przeobraża się w żart. To nigdy nie jest dla mnie dziwne! Jedynie Laura czasami czuje się z tym nieswojo, ale to w porządku - to słodkie i zabawne.
Od tego momentu wiele portali m.in. disneydreaming.com i j-14.com użyło tych słów w swoich mini artykułach o relacjach Rossa i Laury. Oto jeden z nich z j-14:


Ross Lynch mówi prawdę o jego relacjach z Laurą Marano
Fani Raury, może powinniście usiąść. Ross Lynch ujawnił status jego relacji z gwiazdą ‘Austin&Ally’ Laurą Marano. Kiedy mówił „są dobrymi przyjaciółmi”, Ross sugeruje, że Laura może coś czuć do niego! Mówi, że czuje się „niezręcznie” kiedy ludzie na planie żartują o ich potencjalnej romantycznej relacji.
„Ja i Laura jesteśmy naprawdę bliskimi przyjaciółmi i wszyscy na planie dokuczają nam rzeczami typu "ohh, Raura jest na planie!" Więc to po prostu przeobraża się w żart.” – mówi w nowym wywiadzie. „To nigdy nie jest dla mnie dziwne! Jedynie Laura czasami czuje się z tym nieswojo, ale to w porządku - to słodkie i zabawne.”
Od kiedy Ross mówił, że są jak stare małżeństwo, ale nie będą się spotykać ze sobą, kiedy będą wspólnie pracować, Raura nie wydaje się prawdopodobna w najbliższej przyszłości. Ale myślimy, że niezręczność Laury oznacza czucie iskry do Rossa. Sprawdzimy to za 10 lat!

A teraz przejdźmy do ostatniego wywiadu z Laurą w Fox News. KLIK

Prezenterka: Co myślisz o plotkach, o których mówiłyśmy wcześniej, o Rossie?
Laura: Te pogłoski nie są prawdziwe. Jesteśmy jak… *tutaj przerywa jej drugi prezenter* Chcę coś powiedzieć: nawet Austin i Ally nie spotykają się teraz ze sobą, więc jeśli będziecie oglądać studniówkowy odcinek, to dowiecie się tam tego.
Prezenter:  Ale jak wytłumaczysz to, że możesz przyjaźnić się z chłopakiem?
Laura: To prawda! Myślę, że jest to możliwe, taka platoniczna relacja (od aut. przyjaźń między kobietą a mężczyzną) między nami. Ej, to (tutaj niestety nic nie zrozumiałam, ale temat od razu został zmieniony na temat o kampanii).
I na deser ostatni wywiad – tym razem dla Hollywood Life. Laura mówi w nim, ze są bardzo bliskimi i dobrymi przyjaciółmi, czyli to, co zawsze ;)


W każdym z tych wywiadów ta dwójka odpowiada, że są przyjaciółmi, dementują plotki o ich związku i mówią zawsze to samo. Może powinnyśmy poszukać „drugiego dna” w tym wszystkim? Zastanawiające są jeszcze słowa Laury „Nawet Austin i Ally nie spotykają się teraz ze sobą”.
A jaka jest prawda? To wiedzą tylko oni, a my możemy tylko czekać :P  

37 komentarzy:

  1. Yhg! Niech oni się w końcu przyznają, że coś do siebie czują! To widać na kilometr! Zawsze powtarzają to samo. Zawsze. To trochę dziwne. Masz racje, trzeba szukać drugiego dna. Ale o co jej chodziło z A&A i tym TERAZ...???
    Mam nadzieję, że kiedyś Raura będzie serio, serio. A nie tylko e naszych głowach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może rzeczywiście nie teraz.
    Lepiej będzie dla nich, kiedy Austin & Ally, się skończy. Może wtedy spróbują. Nawet kiedyś(chyba w tam tym roku) Ross powiedział, że może kiedy Austin & Ally pójdzie w zapomnienie, bo nie chcę żeby ich kojarzyć z bohaterami,(czy coś takiego)
    Ale ja wierzę, a jak coś, mogą być dla mnie najlepszymi przyjaciółmi. Bo tal czy siak będę ich kochać.
    Ale czekać będę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja shippuje (czy jak to sie tam pisze) Raure ale nic na siłe. Słyszałam różne plotki że podobno ross byl na jakieś randce z laurą , że ich przyjażn wykracza poza swoj poziom ale rownie dobrze mogą być to plotki :c NIKT tak naprawde nie wie jak jest w prawdziwym życiu wiedzą o tym tylko i wyłącznie Ross i Laura i wątpie ze nawet jakby sie zaczeli spotykac to by nas o tym powiadomili bo wiadomo jakie są miedia .Może rzeczywiscie (i bardzo w to wierze) zaczną sie spotykac po A&A ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak.
    Gunwo mnie obchodzą plotki.
    Jeśli oni zaprzeczają, to albo to prawda, albo maja ku temu powód.
    Chcę, żeby Ros znalazł s obie kogoś, kto go uszczęśliwi, kto go będzie rozsmieszał, chwali, będzie przy nim był. I bez wzgledu na to, czy to będzie Laura, fanka czy po prostu dziewczyna, którą pozna podczas nocnego spaceru - chcę jego szczęścia.
    Możemy ich shippować, czyli Raurę, ale nie przesadzajmy. Mają swoje życie prywatne, uszanujmy to. Jeśli będą chcieli, to powiedzą, jak nie, to nie powiedzą, czy między nimi coś jest.
    Tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, to jest takie trochę dziwne, że Laura porównuje siebie i Ross'a do Auslly. ;d
    Hmm. Nie wiem co już o tym myśleć ;)
    Czas pokaże ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja wam powiem, że coś mi się wydaje, że Maia zaczęła do niego podbijać, bo na każdym zdjęciu ostatnio się do niego przytula - a jak wiadomo to zerwała z chłopakiem :p (nie to żeby coś, ale jestem za Raurą) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubie Maii i chcialabym zeby Ross byl z Laura, ale serio, najwazniejsze zeby byl szczesliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://simple-story-about-life.blogspot.com/2014/08/7.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się wydaje że ross uważa ją za przyjaciółkę i przez cały czas myślałam że laura ma tak samo, ale po wywiadzie z fox news myślę że laura może być rossem zauroczona bez wzajemności

    OdpowiedzUsuń
  10. http://niepowazna.pl/post_img/4497/700/6e90167c.jpg

    Raura...? xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem Raura shipper ale to ich życie ;d i jeśli Raura miałaby być prawdą to według mnie po skończeniu A&A . A jeśli nie to mówi się trudno dla mnie ważne jest żeby Lau była szczęśliwa . A co do zauroczenia bez wzajemności to to niestety może być prawda xd ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wydaje mi się, żeby Lau kochała się w Rosie xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu bez wzajemności ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Plotki to plotki, ale każda plotka ma w sobie trochę prawdy. Ja jestem Raura shipper. Z resztą to na kilometr widać, że oni coś do siebie czują. To jak oni na siebie patrzą, ale jeśli nie będą razem to ja to uszanuję bo chyba jak każdy chcę żeby mój idol był szczęśliwy, a jeśli oni są szczęśliwi to ja też. Nawet jeśli Raura miała by być na prawdę to pewnie dopiero po zakończeniu A&A. Ktoś kiedyś zapytał Rossa czy mógł by się spotykać z Laurą, a on odpowiedział, że czemu nie tylko nie teraz, ale po zakończeniu A&A bo nie chciał by się spotykać z koleżanką z planu czy coś takiego. Mówił też, że między nim, a Laurą jest jakaś chemia czy coś, albo, że ich przyjaźń przekracza te granice. Gdzieś przeczytałam kiedyś, że Ross był z Laurą na randce. To prawda???????????

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak naprawdę my nie wiemy nic ba ten temat, tak samo te gazety. Ich zycie, ich sprawa. Ale jestem za tym, zeby byli razem dopiero po a&a

    OdpowiedzUsuń
  16. a jest juz w sieci kolejny odcinek

    OdpowiedzUsuń
  17. To ich życie, jeśli będą razem to świetnie, jeśli nie też będzie dobrze. Ważne żeby byli szczęśliwi ♥ Kocham ich i pragnę ich szczęścia, nieważne czy Raura jest prawdziwa czy nie i tak się tego nie dowiemy :) ( chociaż im shippuje) http://dancingcinderellastory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mam tak samo co napisała Delly Lynch, ale nie przetrawie tego, że Ross może być z Maią - jakoś nie dam rady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam tak samo ważne żeby byli szczęśliwi. Tylko jest taki mały wyjątek, czyli Maia. Niby w miłości wiek nie ma znaczenia, no ale jak dla mnie ona jest dla niego za stara!!! No błagam ona jest dwa lata starsza!!! Jeśli Ross był by z Maią to bym chyba tego nie przeżyła!!!

      Usuń
  19. To jest straszne. :0 nie obraź się, ale masz straszną wyibraźnie :0

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczerze to ja już nie wiem co o tym myśleć chociaż chciałabym żeby Laura i Ross byli razem bo uważam że do siebie pasują i jestem Raura shipper :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzieliscid jeden z wpisow Rossa na tt ? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. A co napisal na tt?

    OdpowiedzUsuń
  23. OHHHH DARLING!! Dont Let Me Down Lucy! Because, Something... All You Need Is Love. ~Ross

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem co to może oznaczać ?!

      Usuń
    2. Ohh Kochanie!! Nie opuszczaj mnie (Lucy?)! Ponieważ coś.. Wszystko czego potrzebujesz to miłość. ~Ross

      To znaczy po polsku to, ale kto to Lucy? moze jakieś przezwisko? bo sprawdziłam całego tt żeby sprawdzić, żadnej Lucy nie obserwuje, ani to nie była odp do żadnego fana, więc kim do cholery jest 'Lucy'? ;o

      Usuń
    3. Może to bohaterka jakiegoś filmu. Bo nawet kiedyś(halloween 2012) Raura przebrała się za bohaterów tego filmu.
      Coś tam Lucy

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Wiem, że to urywek jakiejś piosenki, bo jak przeczytałam ten tweet to od razu skojarzył mi się tekst . Słyszałam go raz w radiu. Wydaje mi sie ze to piosenka Beatlesów xD

      Usuń
  24. Plotki plotkami xd Poczekamy zobaczymy ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. Sorka ale ross pasuje najbardziej do Olivi holt, nie laura lub maia (ale z maia tez fajnie by wyglądał) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie ma co patrzeć z kim by fajnie wyglądał tylko z kim by się najlepiej czuł i był szczęśliwy :)

      Usuń
    2. masz rację

      Usuń
  26. Ja myślę że jeśli Laura zaczęłaby się spotykać z jakimś chłopakiem to ross byłby zazdrosny !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja myślę że gra w Austin i Ally miesza im się z rzeczywistością czyli np. Ross nie wie czy czuje coś do Laury czy do Ally i Laura tak samo dlatego nie będą spotykać się kiedy razem grają. Tak mi się wydaje : )

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )