środa, 27 sierpnia 2014

R5 - DSCVR Interview

Przychodzę do was z wywiadem R5 na temat m.in. trasy i koncertowania, który został dodany 26.08 na kanał Vevo DSCVR Mówią m.in. o tym, że Ratliff nie jest z ich rodziny, ale tak go traktują (tak to zrozumiałam XD), o tym jak uwielbiają soundcheck'i oraz o tym, że czasami ich występy są przypadkowe - nieplanowane. 


Kiedy były tam urywki teledysku, aż mi się miło zrobiło wracając do tamtych czasów, kiedy czekaliśmy na nowy teledysk do "(I Can't) Forget About You". :) 

Ogółem ciężko mi było zrozumieć całość, ze względu na to, że muzyka w tle rozprasza. Nie wiem jak was, ale mnie bardzo, więc jeśli coś źle przetłumaczyłam to przepraszam :)

1 komentarz:

  1. gdzie jest to tłumaczenie?? nie mogę znaleźć a bardzo mi na tym zależy.. proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )