niedziela, 17 sierpnia 2014

Pisarka Kelly Fiore chce Laurę w adaptacji filmowej jej książki!

Od kilku dni na twitterze fani Laury szaleją, bo pisarka nowej powieści "Just Like A Movies", wspomniała o Laurze jako Lily z jej książki! Nikt na razie nie mówi nic o adaptacji filmowej tej książki, ale jeśliby tak było, Kelly Fiore chciałaby aby to Laura wcieliła się w rolę Lily, a Ross w Joego! Przetłumaczyłam dla was pokrótce to co napisała na swojej stronie [link]:
"Więc, z miesiąc temu BuzzFeed wybrał Laurę na idealną aktorkę do zagrania Lily w filmowej wersji Just Like A Movies. (...)
Kiedy obejrzałam Proms & Promises byłam podsycona - ponieważ były tam sceny prawie identyczne jak w JUST LIKE A MOVIES.
Pytania o pary! Śpiewanie do twojej niby partnerki! Taniec!
Więc napisałam o tym na twitterze i BOOM! Armia fanów Austina i Ally, którzy także chcieliby zobaczyć Laurę w adaptacji Just Like A Movies. To było świetne zobaczyć ekscytację ze strony ludzi."
Fani, jak i sama autorka, chętnie chcieliby też Rossa jako Joego, który pewnie jest jakąś miłostką dla Lily. Sama nigdy nie słyszałam o książce, ani autorce, ale od razu poczułam do niej sympatię. Wystarczy zobaczyć jej tweety, Kelly polubiła fanów Auslly i Raury! :D

Zgadzacie się z #LauraForLily i #RossForJoe? Ja tak!


16 komentarzy:

  1. Ja nie mogę.
    Ale, że ich we dwoje?!

    Aaaaaa, jestem szczęśliwa, ale ciężko mi w to uwierzyć.
    Pisz jak byś coś wiedziała.

    OdpowiedzUsuń
  2. AHHHHHH!!! Oni muszą w tym zagrać!!! Raura!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O bosze! To by było marzenie! *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce tej książki jeszcze nie wydano... Prawda..?

      Usuń
  4. Omfg!!!
    Błagam. Niech. To. Się. Wydarzy.
    Już kocham tą pisarkę ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Sorry... Czy ja śnię? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaaaa! Gdy to przeczytałam to padłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu... Niech to będzie prawda, niech to będzie prawda!!!
    Jestem szczęśliwa... Raura 💖💝 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!
    Fajnie aby się to wydarzyła.!!!
    Od razu lubię tą pisarkę :D
    Fajnie by było <3
    Laura jako Lily, a Ross jako Joe = me gusta, I like i t <3
    <333

    OdpowiedzUsuń
  9. mi by się podobało już tak naprawdę, jakby tego Joe, zagrał Brad albo James z The Vamps :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jestm przeszczęśliwa!!! Błagam żeby to była prawda!!!! Jak bym mogła to bym teraz piszczała i skakała po łóżku z radości!!!! Ale jest godzina 1:49 więc to chyba zły pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie coś ogarnęłam.... A&A, nowa trasa R5...
    Jeśli autorka miałaby ekranizować książkę, to niech to robi za jakieś1,5 roku xdd

    OdpowiedzUsuń
  12. O matulu! ♥
    Tego to ja się nie spodziewałam! : D
    Jaki ja mam zaciesz :'D
    Ja również poczułam sympatię do tej pisarki :3
    Gdyby naprawdę wyszedł film w którym wystąpi Raura...
    Było by po prostu WSPANIALE <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Na ewentualną ekranizację byśmy sobie dość długo poczekali, jeśli ona w ogóle będzie. Pytanie jeszcze, czy by te role przyjęli XD Laura to prawie na pewno, ale Ross to już drażliwa kwestia.
    No nic, zobaczymy ;)
    Taa, spytaj się rozszalałym Rauratics, czy chciałyby zobaczyć Raurę na dużym ekranie i to w romansie. Nie, wcale ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )