czwartek, 17 kwietnia 2014

PROŚBA

Ostatnio na naszym blogu pojawił się post, który zaraz zniknął. Przedstawiał on oczywiście Auslly. Nie ważne co, w porę zobaczyłam, że się to tu pojawiło. A nie powinno.
Chodzi mi o to, że na internecie, nie tylko na twitterze, tumblrze itd., ale na blogach i stronkach na facebooku, pojawiają się zdjęcia z dalszych odcinków z 3 sezonu. A to nie wróży dobrze, bo wiele fanów wie co będzie w 3 sezonie, tym samym zmniejszając szanse na 4 sezon. Dlatego, proszę was - jeśli prowadzicie bloga, stronkę na fb itd. - NIE DODAWAJCIE ŻADNYCH ZDJĘĆ Z DALSZYCH ODCINKÓW. A jeśli już to zrobiliście, USUŃCIE JE. Jeśli zobaczycie zdjęcia to jarajcie się samemu, nie udostępniajcie tego całemu światu!
Pamiętajcie, że rozpowszechniając fotki i filmiki nie tylko zmniejszamy szanse na 4 sezon, ale zawodzimy twórców i aktorów.
Mam nadzieję, że coś wam uświadomiłam tym wpisem.

6 komentarzy:

  1. Dało do myślenia, choć nie mam komu udostępniać, ponieważ nie mam FB czy TT .Juli♥
    PS. http://www.z100.com/pages/contest/zlist/#/bracket Tu jest głosowanie na R5!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Twojej świadomości nie będzie 4 sezonu A&A bo 22 odcinek 3 sezonu to jest ostatni odcinek tego serialu!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 22 odcinek, to ostatni odcinek 3 sezonu, nie serialu.

      Usuń
  3. Ej nie było jeszcze nic mówione że nie będzie na 100% 4 sezonu. Więc szansa zawsze jest.
    Ale Żelko Jadek ma racje lepiej sie jarać samemu. Np takie seriale jak Glee, TVD itd. nie mają możliwości ogladania wczesniej i ludzie jakoś wytrzymują, więc my też powinniśmy :D
    Bez spiny pożyjemy zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no to Niewidzialna patrz Relationships & Red Carpets - dwudziesty drugi odcinek trzeciej serii serialu Austin i Ally. (Finał 3 sezonu) Austin i Ally są parą jednak nie oficjalnie.(nie wyznali sobie jeszcze miłości, a o tym co ich łączy wiedzą tylko Trish i Dez) Austin co do ich związku ma lekkie wątpliwości i chce utrzymać to w tajemnicy przed światem. Ally ma co do tego odmienne zdanie. Zbliża się wielka gala ,na którą 4 przyjaciół zostaje zaproszona na czerwony dywan. Czy Austin przemyśli całą sprawę i pokaże się z Ally na czerwonym dywanie jednocześnie ujawniając światu ,że są parą?


    Goście

    ktoś jako Jasmine Fiera (prawdopodobnie niedoszła dziewczyna Austina)
    ktoś jako Presenter
    Cytaty

    Austin: (na czerwonym dywanie do wszystkich) Posłuchajcie! Tak szczerze to ja mam dziewczynę (zwraca się do Jasmine) Jasmine, wybacz. Mam nadzieję ,że znajdziesz kogoś lepszego.(zwraca się z powrotem do tłumu) Tak, mam dziewczynę i wiem ,że zachowałem się nie najlepiej ukrywając ją przed wami. Może powinienem rzucić dla niej moją karierę ?

    Fani: (zaczynają krzyczeć ,że nie)

    Austin: Chcę wam tylko powiedzieć ,że ona tu teraz jest. Nazywa się Ally Dawson i chcę żeby wszyscy wiedzieli ,że ją kocham!

    Ally: (wstaje) Austin? Co ty przed chwilą powiedziałeś? (z niedowieżaniem)

    Austin: Ally, kocham cię

    Ally: Ja też cię kocham

    Fani: Awwwwwwwwwww
    Ten odcinek został napisany przez Caluma Worthy

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )