niedziela, 27 kwietnia 2014

Teen Beach Movie 2 potwierdzone

Dziś od samego rana na twitterze jest chaos, bo ktoś napisał, że potwierdzono iż będzie sequel TBM. Ja jednak czekałam na filmik, gdzie Ross i Maia to potwierdzają. I proszę:




Normalnie bym miała to gdzieś i tak nie lubię tego filmu, jest okropnie nudny i przewidywalny, ale okej, jak chcą to niej robią. Ale tym razem jestem zła, bo kilka dni temu potwierdzono sezon 4 Austina i Ally i teraz okazuje się, że w wakacje zaczynają kręcić TBM2. Co za tym idzie, wstrzymają się pracę nad A&A. Najprawdopodobniej kręcenie 4 sezonu rozpocznie się dopiero w 2015 roku :) 
A wy, cieszycie się? 


EDIT


Właśnie Disney napisał o tym tweeta:

21 komentarzy:

  1. Ja też nie lubię tego filmu po pierwsze jest cholernie nudny.... i za bardzo nie lubie tej aktorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, tą aktorka niedosyc że nie umie grać to jeszcze wedluh mnie jest brzydka :/

      Usuń
  2. Ja również się nie cieszę ten film jest strasznie nudny .. I to jest strasznie nie fair w stosunku do fanów A&A bo przecież to my się tak staraliśmy i wgl. a teraz chcą to przesuną.. a z resztą co w takim razie będzie z trasą R5 odwołają czy przesuną? masakra przez ten film wszystko się teraz psuje ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trasa będzie, ale nie wiem jak oni to wszystko pogodzą ;/

      Usuń
  3. Ja ten film lubię, nie jakoś bardzo, ale jednak. (wiadomo, gra tam Ross, więc trzeba będzie to zobaczyć.) Jestem ciekawa o czym będzie.
    Tylko właśnie szkoda, że przełożyli kręcenie A&A, ale grunt, że będzie czwarty sezon. Maia Mitchel jak dla mnie może być.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co ? W zupełności się z Tobą zgadzam . Też nie znoszę tego filmu . Jak dla mnie fabuła jest głupia i taka dziecinna , a wszystko jest nudne . Po za tym nienawidzę Mitchell . Nie chcę w żaden sposób obrazić jej fanów , po prostu taka jest moja opinia . A jeszcze bardziej się wściekam jak okazuje się , że przesuwają kręcenie Austin & Ally , okropnie się z tym czuje . A miałam taką wielką nadzieję , że jednak nie będzie TBM 2 . Co za koszmar , idę płakać :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam nadzieję że nie będzie TBM 2 a tu proszę jednak się myliłam!! Jak się o tym dowiedziałam to aż zaczęłam płakać!! Jestem jednocześnie smutna i wściekła!!

      Usuń
    2. Ja tak samo , więc łączmy się w bólu :(((

      Usuń
  5. Ja też się nie cieszę ten film jest nudny!! Poza tym nie cierpię Mai Mitchel!!!! Przez to przesunie się praca nad 4 sezonem A&A!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. O.K. Jak chcą to niech se kręcą to głupie i nudne TBM 2 . Ale dlaczego przez to wszystko przesuwają 4 sezon A&A ???? To nie fair !!! :ccc

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest nie fair... A&A dostali wcześniej kręcenie... nienawidzę Mai... ona mnie denerwuje... dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  8. TMB mowicie ze glupi i itp..i sie z tym zgadzam no ale AA tez jest podobny ,bo tez jest nudnawy i aktorom trudno wyrazac uczucia a jak to robia to jest to sztuczne....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie aktorzy są dobrzy, i w A&A i w TBM. TBM po prostu ma na tyle przewidywalną fabułę, że już na początku filmu można było się domyślić, że Mack nie wyjedzie, temu komuś (nie pamiętam jak ma na imię) i nie uda się zawładnąć światem itd.
      Austin & Ally nie jest nudnawy, żadne z nas nie wiedziało, że np Austin wyjedzie w trasę, a jeśli już to każdy myślał, że Ally z nim, bo to w końcu disney. A tu bum - niespodzianka, Ally zostaje.
      No, ale nie ważne - każdy ma swoje zdanie. :)

      Usuń
  9. Powiem tak: Nie narzeka na film, bo był nawet spoko, ale jakoś nie przewiduję na zajebistą 2 część, bo cały czas sielanka i tyle. Nie mam nic do aktorów, bo Ross bardzo lubię i kocham, a Maja jest super aktorkę, ale wolałabym ich w jakimś filmie obsadzić np żeby a Mai zrobili takiego kota, trochę dzikości, a Rossa, bardziej niegrzecznego, taki świat a czarnych barwach przedostający sie na lepszą stronę i takie coś w ich wykonaniu bym oglądała. Ja chcę A&A!!!!!!!! 4 sezon!!! Czemu życie jest takie nie sprawiedliwe???? Ale u na jest jeszcze 3 więc może szybciej u nas będzie 4 :D nie będzie takiego odstępu :D Kocham tego bloga!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ugh... Nie ma sprawiedliwości na tym świecie! Wszyscy A&ALovers się starają, spamują, tylko po to, żeby powstał kolejny sezon naszego kochanego serialu. Po wielkich trudach przychodzi wiadomość, że nam się udało! Wielka euforia, radość i... i dupa ;___; Bo okazuje się, że Disney postanowił kontynuować najbardziej nudny film w dziejach kosztem A&A! Ja się pytam, gdzie jest doceniony nasz trud?! Jakoś nie widziałam w trendach, żeby błagali o TMB, w przeciwieństwie do fanów A&A.
    I oczywiście my będziemy musieli czekać, żeby łaskawie panna Mitchel weszła na deskę surfingową, trochę się powypinała, zaśpiewała jakąś durną pioseneczkę i zgarnęła za to kasę. Przez nią nie obejrzałam nawet pierwszej części. Tak mi działa na nerwy, że nawet Rosska nie mogłam sobie podziwiać ;__;
    A fabuła oczywiście nudna jak flaki z olejem.
    Dziękuję bardzo za taki układ.. Nie ma to jak sprawiedliwość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam twoje zdanie !!!!
      Ja tez nie obejrzałam pierwszej części bo była tam ta głupia Mitchell :(((
      Jak ja jej nie znoszę

      Usuń
    2. A tak na marginesie to ona nie potrafi śpiewać , więc nie wiem co ona robi w tym filmie !!!

      Usuń
    3. Podpisuje się pod komentarzami po wyżej!! My musimy czekać aż nakręcą drugą część tego nudnego filmu z tą durną idiotką (która nie umie śpiewać) w roli głównej!! A nasz trud aby był kolejny sezon naszego ulubionego serialu to co??? Gdzie jest napisane że zostało to docenione???? No właśnie nigdzie!! Gdzie tu jest sprawiedliwość na tym świecie??? Mi się wydaje że nie ma takiego miejsca!!

      Usuń
  11. Dlaczego wszyscy tak nie lubia Mai? Wiecie cos o czym ja nie wiem? Mysle ze druga czesc TBM bedzie dlatego ze amerykanskim dzieciakom sie podobalo i film zebral niezla kase .Szczerze zgadzam sie co do tego ze film jest bardzo przewidywalny i no coz obejrzalam tylko polowe,a robilam ze 3 podejscia do tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, w końcu film miał naprawdę dużą oglądalność. Ja nie hejtuję aktorów, każdy z nich ciężko pracuje. Mówię po prostu, że scenariusz mógłby być trochę ciekawszy. Ale poczekamy i zobaczymy o czym to będzie, może nas zaskoczą c:

      Usuń
    2. A i naprawde interesujacy blog. Chyba jeden z najlepszych o R5 jakie czytalam. Posty dodajesz czesto i sa interesujace wiec oby tak dalej ;))

      Usuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )