piątek, 11 kwietnia 2014

R5 i Laura w Fun Clubie

W majowym magazynie polskiego Fun Clubu pojawiło się kilka wzmianek o Rossie i Laurze, ale też większy artykuł o R5! Jeżeli nie udało wam się zakupić gazety, mam dla was skany i przepisane artykuły. Zapraszam do czytania :)

FOTY I PLOTY

Ross marzy o karierze kucharza!
Tego nikt się nie spodziewał. Aktor Ross Lynch (18 l.) przyjął zaproszenie do angielskiego programu telewizji śniadaniowej "Sunday Brunch" i popisywał się w nim swoimi talentami kulinarnymi. "Specjalizuję się w ciasteczkach. Mama twierdzi, ze wychodzą mi naprawdę dobrze", zdradza. 

Opis przy zdjęciu: Croissant - Na Rossa czeka jeszcze francuski rogalik..



 W jednej z odpowiedzi w quizie "Kto zdobędzie Twoje serce?" znajdziemy Rossa jako romantyka.

Twój wymarzony chłopak musiałby Cię adorować, być czuły i troskliwy. Ross Lynch (18 l.) świetnie by się sprawdził w takiej roli. Cenisz kwiaty, drobne upominki itp., a Twoim wybrankiem mógłby zostać taki wielki romantyk jak Ty!


A teraz uwaga! Artykuł o R5! ^^

R5: "Ciągle się z nas nabijają"

Gwiazdy zespołu R5 nigdy nie miały lekko!

Ross Lynch (18 l.) wchodzi na scenę i przez dwie godziny daje z siebie wszystko. Koncert zespołu R5 zostaje gorąco przyjęty przez fanów. Mimo to, gdy za kulisami chłopak zagląda na swój profil na Twitterze, widzi sama obraźliwe wpisy. 
Hejterzy czepiają się wszystkiego, od wygladu członków zespołu do piosenki. "Najgorsze, ze nic im tak naprawdę nie zrobiliśmy", twierdzi wokalista. "Nie cierpią nas, bo istniejemy". 
Na szczęście ekipa z R5 nie przejmuje się nieprzyjemnymi komentarzami. Są do tego przyzwyczajeni. "U mnie w szkole co najmniej połowa uczniów była przez kogoś prześladowana", wspomina Ellington Ratliff (20 l.). "Każdy się tego wstydził i dlatego nikomu nie mówił. A to błąd. Teraz wiem, że należało porozmawiać o tym z nauczycielami!", dodaje. 
W odróżnieniu od niego Rydel Lynch (20 l.) wzięła sprawy w swoje ręce i  w sprytny sposób pozbyła się grupki dziewczyn, które jej przygadywały. "Wygadywały o mnie bardzo nieprzyjemne rzeczy", twierdzi gwiazda. "Kiedy to usłyszałam, po prostu zaczęłam się śmiać. Tak na cały głos", dodaje. Zaskoczone panny nie wiedziały, jak się zachować. 
Dziś w ten sam sposób co Rydel zachowuje się Ross. "Często się śmieję z tych komentarzy na Twitterze. Są tak głupie, że aż zabawne", mówi. Odrobina dystansu rzeczywiście nie zaszkodzi. I pamiętaj, Ross, bardzo wiele fanek naprawdę Cie kocha!

"To dzieje się w każdej szkole..." - Ross

Oni nie biorą wszystkiego na serio! Zobacz, co piszą na Twitterze:
Ellington: Nie mogę się doczekać dnia, w którym przestanę chrypieć jak 80-letnia, śpiewająca bluesa staruszka!
Riker: Do dziewczyny, która pięknie pachniała na spotkaniu z nami... Pięknie pachniałaś!
Rydel: Mój telefon znów działa! Wpadł mi do kibla cztery dni temu i od tego czasu wieszał się. Teraz dzięki Rice'owi wrócił do życia!
Ross: Podobno pająki też boją się ludzi... Więc po co do nas podchodzą?
Rocky: Dziś najpierw założyłem buty, a potem próbowałem spodnie...

Opis do zdjęcia: Rada od R5 - "Nie pozwól by hejterzy zepsuli ci humor", radzi paczka z zespołu R5. "Uśmiechnij się i wyluzuj!"

Album R5 już w Polsce! To solidna porcja fantastycznej muzyki...
"Chcieliśmy nagrać album podnoszący na duchu. Taki, którego chcesz słuchać na okrągło!", twierdzi Ross. To mu sie udało. Płyta "Louder" zawiera 11 świetnych piosenek, które zespól zagrał m.in. na warszawskim koncercie. Fani będą zachwyceni!

Jak uciszyć prześladowcę? Jak poradzić sobie z niefajnymi ludźmi:

ONI MÓWIĄ: Źle dobrałaś ciuchy. Chyba jesteś jakaś ślepa, dziewczyno!
ODPOWIEDZ: Ja jestem ślepa? Rozejrzyj się wokoło! Zobacz, co się nosi!

ONI MÓWIĄ: Jak mi nie dasz spisać tego zadania, dostaniesz łomot!
ODPOWIEDZ: A zapłacisz mi? Sorry, ale w Polsce płaci się za cudzą pracę!

ONI MÓWIĄ: Spojrzałaś na mnie? Mówiłem: nie gap się na mnie, chyba, że Cie o to poproszę!
ODPOWIEDZ: Chyba żartujesz! Myślałam o Rossie Lynchu! Gdybyś wyglądał jak on, to może bym i spojrzała na ciebie!


Gwiazdy bez tajemnic - odkryj prawdę!

Czy Laura (18 l.) krzyczała na fanów? 
- Tak, bo niektórzy ją obrażali...
-Nie. Po prostu była rozemocjonowana! 


O czym ze sobą SMS-ują?

Próbujemy odgadnąć, o czym mogłyby pisać do siebie gwiazdy!

Laura i Ross:
Laura: Hej, Ross, chciałabym dołączyć do R5!
Ross: Uhhhhh, koniecznie?
Laura: Proooszę! Wymyśliłam już parę nowych nazw!
R6, Ross & Laura, Laura & The Lynches...
Ross: Wiesz co? Pogadam o tym z rodzinką...

Opis do zdjęcia: "Często mamy takie same marzenia. Tylko Ross je realizuje, a mnie brakuje na to czasu i chęci", mówi Laura Marano (18 l.) z serialu "Austin i Ally".


Która gwiazda ma najfajniejszego tatę?

Martina to ma szczęście! Alejandro, tata gwiazdy serialu "Violetta" (17 l.) najbardziej wam się podoba. Jest sympatyczny i lubi  sobie robić żarty. Dla odmiany papa Laury Marano (18 l.) z serialu "Austin i Ally", pan Damiano, jest statecznym profesorem i nie lubi wygłupów. Mimo to Laura go uwielbia!


Czyj to uśmiech?

Czasem dyskretny, innym razem od ucha do ucha. Dopasuj uśmiech od właściciela.

A wy potraficie odnaleźć uśmiech Rossa? :)


10 najgorszych randek gwiazd

Laura Marano: "Nie mogłam go całować!"
Na randce gwiazdę serialu Austina i Ally (18 l.) spotkał koszmarny pech! "Kiedy dałam ukochanemu buziaka, usta od razu zaczęły mnie piec. Okazało się, że jestem na niego uczulona", wspomina aktorka.


FUN STREFA

Jak dobrze znasz aktorkę Laurę Marano? Przekonaj się, które z tych trzech zdań jest prawdziwe!
-W szkole uwielbiała grać w piłkę nożną i strzelała naprawdę dużo bramek!
-Hoduje konie, ale psów się boi, bo kiedyś - jeszcze w dzieciństwie - mocno ją pogryzły...
-Kiedyś powiedziała rodzicom, że tak naprawdę jest syrenką, a rybi ogon jej po prostu odpadł!

Które zdania są prawdą, a które fałszem? :)


Zgadnij, co to za serial!
Zerknij na fotki. Czy wiesz z jakiego serialu pochodzą? Pamiętaj, że czasami aktorzy występują gościnnie...

Na zdjęciu B widzimy kadr z odcinka Jessie "Nanny in Miami", który był częścią crossoveru "Austin & Jessie & Ally".


I na koniec Laura pojawiła się w horoskopie!


Podobał wam się post? Chcecie takich więcej? :))

17 komentarzy:

  1. Czyli ze Laury pierwszy pocałunek nie był z Ross'em?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mógł być wymysł fanów, ona sama nie mówiła, że pierwszy raz całowała się z Ross'em. Ale też nikt nie wie czy gazeta nie kłamie ;p

      Usuń
  2. Chcemy więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcemy więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobało!! Chcemy więcej takich postów!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Yey! Ale gazeta sieb o nich rozpisała... Szykuje się wycieczka do kiosku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jednak spam do fun cluba coś zdziałał ;333

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow dużo tego, się rozpisali :D Spam zadziałał, a ja pędzę do kiosku <3 Takie posty są naprawdę świetne, trochę dłuższe, ciekawie się je czyta, więc TAK! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. R5 dobrze mówią, nie przejmować się hejterami.
    A tak z drugiej strony, pierwsze słyszę, że ktoś ich nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
  9. a nie sorry w mojej szkole kila osób ich nie lubi ale to ludzie bez gustu

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz całowała się z Rossem mówili to w jakimś wywiadzie a nie powiedziała że w usta tam było że usta zaczeły ją piec. to pewnie w polik.

    OdpowiedzUsuń
  11. w mojej szkole ich nikt nie lubi prucz mnie mojej kumpeli i kumpla reszta to directionerzy itd... brak gustu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcemy więcej takich postów!!! Przynajmniej ja...

    OdpowiedzUsuń
  13. R5 mają rację żeby nie przejmować się hejterami,ja kocham zespół R5,jestem ich największelą fanką.Kocham Ellingtona Ratliffa <3 !

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )