piątek, 25 kwietnia 2014

R5 grający w "krzesła" - wizyta w Radio Disney

Jakiś czas temu R5 odwiedzili studio Radio Disney. Na kanale pojawiły się dwa filmiki, na jednym odpowiadają na pytania z kart, a na drugim grają w "krzesła". Chyba każdy zna tą grę, chodzą w kółko krzeseł (jest ich 5, a krzeseł 4) i jak przestanie grać muzyka wszyscy muszą usiąść na krześle. Kto nie usiądzie, odpada ^^ Jak to oglądałam to jak głupia się śmiałam do monitora, mama powiedziała, że zachowuję się jak down XD



3 komentarze:

  1. O boszz... Przy drugim filmiku popłakałam się ze śmiechu! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej.. A mogę kopiować. .Raczej nie kopiować tylko przepisać.? Bo tu się nie da kopiować..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak samo XD Szczególnie kiedy Ell zepchnął Rydel z krzesła (oj Ell nieładnie, tracisz swoje szanse u Rydel ;D) albo kiedy Ross i Rocky walczyli o to ostatnie krzesło, myślałam że się pozabijają XD Jak dzieci, normalnie jak dzieci :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )