niedziela, 27 kwietnia 2014

Teen Beach Movie 2 - O czym?


Znamy już skrótową fabułę Teen Beach Movie 2! Na wielu stronach piszą już o sequelu filmu, który przyniósł bardzo dużą oglądalność. A o to co piszą:

Teen Beach Movie 2 będzie się dziać kilka miesięcy po powrocie McKenzie (Mitchell) i Brady'ego (Lynch) z wakacyjnej przygody, w której przenieśli się do ulubionego filmu Brady'ego z 1960 roku, Wet Side Story, tym razem to oni zostaną odwiedzeni przez Lelę (Phipps), Tanner'a (Clayton), Butchy'ego (DeLuca) i innych ich przyjaciół.

Zszokowani taką fabułą? 

Właściwie to ja już wcześniej domyślałam się, że to ci z WSS ich 'odwiedzą'. Nie powiem, mogliby się trochę bardziej postarać z fabułą. Ale poczekamy, zobaczymy c;

20 komentarzy:

  1. Też się tego spodziewałam, mogliby się trochę wysilić, oby ta część była lepsza od poprzedniej, poczekamy, zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, namęczyć przy fabule to się nie namęczyli..

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko , ale się wysilili , no nie powiem :(((((
    Jak dla mnie to ten film mógłby wygrać w kategorii "Najgorszy musical świata "
    Mimo iż gra w nim Ross , którego lubię ,ale odkąd zaczął grać w TBM jak dla mnie zmienił się trochę . Czasami wydaje mi się jakby praca na planie Austin & Ally go nudziła . A najbardziej wkurza mnie to jak na różnych wywiadach opowiada jak to bardziej lubi Mitchell niż Laurę :(((( To nie jest fajne !!! Zresztą dlaczego ucierpieć ma nasz kochany serial . Co bo jak mają kręcić ten głupi film to nic ważniejszego nie ma ? Równie dobrze TBM mogli by nakręcić po Austin & Ally . I jak tu człowiek ma się cieszyć 4 sezonem jak mi z takim czymś wyskakują ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem, czy się zmienił? TBM to jedno, a A&A to drugie. On nigdy nie zapomni, że to dzięki temu serialowi zyskał sławę i fanów. Nie wiem, gdzie to zauważyłaś, że praca na planie go nudzi, ja tam nic nie zauważyłam. Za to widziałam często jak bawili się na planie, tam ma przyjaciół. Gdy kręcenie filmu sie skończy on wróci z wielką ochotą do pracy, zobaczycie.
      A propos Mai i Laury, nie wiem co o tym myśleć, Laura być może ogląda te wywiady i ją to boli bardziej niż nas.
      Teen Beach Movie kręcą szybciej niż A&A dlatego, że do filmu potrzebna jest pora letnia.

      Usuń
    2. Pewnie masz racje , ale ja jak zwykle panikuje !!!
      Taka już jestem !!
      Poprostu jest mi przykro jak widzę te wywiady , w których Ross mówi , ze woli Mitchell :(((
      Ale to już jego sprawa !!

      Usuń
    3. Tak, mnie też to wkurzyło. Nie chodzi o nas jako fanów, ale jestem przekonana, że Laura zobaczyła taki wywiad. Moim zdaniem Ross zachował się chamsko. Każdemu człowiekowi, który usłyszałby, że jest gorszy od innego na pewno zrobiłoby się przykro. I Laurze na pewno też. A nawet, jeśli Ross naprawdę tak myślał, to mógł już to zachować dla siebie.

      Usuń
    4. W jakich wywiadach Ross mówił, że woli Maię od Laury?

      Usuń
    5. Może on to mówił żartobliwie? Przeciez było widać podczas wywiadu jak mówił to z uśmiechem i śmiechem.

      Usuń
  4. W jakim wywiadzie Ross mówi, że woli Mitchell od Laury???

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pierdziele, bo co to komu?
    No powiedzcie mi. Dobrze się skończyło na jednej części.
    Ale się wysili z tą fabułą.
    No kurde. Niech sobie robią 2 cześć, ale bez żadnych pocałunków Mai i Rossa (może być w policzek).
    Zobaczy się
    :( --> :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej no, ale spójrzcie też na to pozytywnie. Może i wam się nie podobała pierwsza część TBM ( chociaż mi się nawet podobała bo w końcu grał tam cudowny Ross <3 ) i nie jesteście zadowoleni że przesuną kręcenie 4 sezonu A&A ale cieszmy się że będzie ten sezon ;) niewazne czy w 2014 czy 2015 Ale będzie i będziemy go oglądać ( no ja napewno :D). Ross stanie się także bardziej sławny, może jeszcze więcej osób go doceni, no bo w końcu to już druga część filmu ^^ Naprawdę nie macie na co narzekać :) A to że bardziej lubi Mitchell to już jego sprawa (chociaż ja też wolę Lau ^^) i no macie rację bo nie powinien tego mówić publicznie, ale przecież przyjaźni się z Lau i to się liczy :) Cieszmy się że odniósł taki sukces aktorski a nie hejtujmy film, w którym gra xd I Mitchell też napewno nie jest taka zła :) I od razu przepraszam jak kogoś urazilam, ale takie jest moje zdanie :)
    Ps. Super blog, czytam go od dawna i jestem nim zachwycona bo no... jestem R5er :) Naprawdę podziwiam i mam nadzieję że będzie jeszcze przez długi czas ;*
    I jeszcze raz przepraszam jeśli kogoś urazilam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, ja nie mam nic do tego, cieszę się, że odnosi sukcesy. Po prostu, lubiłabym ten film, bo Maia mi nie przeszkadza, ale naprawdę mogliby się wysilić z fabułą, każdy mógł to przewidzieć ;/
      I dziękuję ^^

      Usuń
    2. A proszę ;) No a z fabułą macie rację, bo rzeczywiście mogli się bardziej wysilić :/

      Usuń
  7. Ja również nie jestem zaskoczona tą fabułą :/ Wiedziałam odkąd przeczytałam notke o TBM2 ,że bd o tym :ccc Takie to przewidywalne. Moim zdaniem ( przepraszam jeśli kogś uraże) TBM to jest okropny musical ...

    OdpowiedzUsuń
  8. I będą też przyjaciele Mack i Brady

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jest mi przykro że woli Maie od Lau ;/ .. Miałam nadzieje że Ross i Laura będą razem .. pasują do sb ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ross bardzo lubi Laure i Maie są jego przyjaciółkami ale Laure zna dłużej i są w tym samym wieku a Maia jest starsza. Ross wiele razy podkreślał że Laura jest jego ideałem ( choć woli wyższe dziewczyny), ale ma zasadę że nie spotyka się z tymi z którymi pracuje.. Z Maią to tylko dobra zabawa i nawet gdyby w TBM 2 musiał by ją pocałować to tylko film, aktorzy muszą się wcialać w bohatera i czuć się nimi. To co się dzieje na planie a w realu to całkiem co innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ale zauważyliście że Ross tak bardzo się nie całuje? Np. W A&A stoją tak, że nie widać że się "całują". Ma chłopak swoje zasady i się ich trzyma. Doceńmy to :) NIE KAŻDY AKTOR TAK POTRAFI :))

      Usuń
  11. A kiedy Teen Beach Movie, po polsku ?!?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )