niedziela, 27 kwietnia 2014

Radio Disney Music Awards!

Przybywam do was z dłuuugim postem o wczorajszej gali. Zdjęcia i filmiki są w rozwinięciu posta, a ja teraz przejdę do przebiegu gali.

Siedziałam wczoraj do 3 rano na komputerze, zbierałam wszystkie informacje (galę oglądałam na żywo, jakaś mądra dziewczyna transmitowała ją przez komórkę. Ledwo było widać, a to co się tam działo zagłuszały jej piski. Dobrze, że przynajmniej była to R5er i Lauratic, podawała nam co się z nimi dzieje ^^). Zacznijmy od czerwonego dywanu.

Pierwsze zdjęcie z dywanu było Ross'a, gdzie jest także filmik, który dodam poniżej. Potem za nim pojawiła się reszta R5 i Maia Mitchell, z którą Ross udzielał wywiadu i chwilkę pozował na czerwonym dywanie. Wszystkie Lauratics siały panikę (w tym ja ;-;), bo Lau strasznie długo się nie pojawiała, chociaż na galę przybyła o wiele wcześniej. Ale przybyła. Zaraz po niej Vanessa i Raini.
No właśnie, na sali za to Laura, Raini i Ness siedziały razem, a R5 przed nimi. Calum także był blisko, dzięki czemu załapał się na zdjęcie ekipy A&A, niestety bez Laury, która w tym czasie musiała wyjść, przygotować się na oddanie nagrody. Za to kiedy wróciła, to R5 zniknęli za sceną ;-;
Ale spokojnie, spotkali się w backstage'u ;) W sensie, Laura i R5.

Przebieg gali.
Nie było tak ciekawie. Mimo tylu nominacji R5, nie udało im się zdobyć statuetki. R5Family załamywała się na twitterze, pisząc tweety z hasłem #R5AreOurWinners, czym dostaliśmy się do światowych trendów :D Jaka była niespodzianka, kiedy nieświadomie w tle zaczęło mi grać "Loud" a fanki zaczęły piszczeć. R5 wygrali w kategorii Show Stopper! Mimo tego, że nikt nie wie za co to jest, podniosło nas to na duchu, bo R5 niczego nie wygrali a zasłużyli najbardziej.
A ich występ, był obłędny! Fanki normalnie wrzeszczały zagłuszając wszystko, wkurzyłam się nieźle, ale dobrze, że Shine On Media to dodali ^^ R5 wystąpili z "I Can't Forget About You".
A Laura, która była prezenterką, oddawała nagrodę Shakirze w kategorii "Hero"! :3

PS. Tak, link który podawałam wczoraj nie działał. Możecie być na mnie źli itd. ja wiem, ale to nie moja wina. Tysiące ludzi się wkurzyło na osobę, która miała to emitować. Nie wiem dlaczego nie było emisji, nawet sam Disney o tym pisał. Być może to dlatego, że prowadzący kazali chować telefony i nie kręcić, bo będą konfiskowane?

No to przejdźmy do zdjęć i filmików:

























































5 komentarzy:

  1. Czym dokładnie jest ta nagroda "Show stopper"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ci WIELKIEEE za tą relację <3 Szczerze to jak przeczytałam na początku, że R5 nie wygrało żadnej z nagród to byłam strasznie zawiedziona, ale potem zobaczyłam tą akcję na tt i stwierdziłam, że nic się nie stało i jesteśmy najlepszą rodzinką na całym świecie <33 Chwilę potem patrzę, a tam zdjęcia, gdzie R5 odbierają nagrodę i takie O.O Do tej pory nie wiem za co ta nagroda (chyba jak każdy XD) ale jestem z nich strasznie dumna :') Te podziękowania dla nas i uścisk na końcu, myślałam, ze się poryczę :') Teraz tylko czekać na selfie Rockliffa z nagrodą ;D Laura wyglądał ślicznie, ale Rydel po prostu olśniewająco *___* Ta długa suknia przypominała trochę tutu i od razu przypomniały mi się stare czasy <3 I te zdjęcie Rydellington *__* Za dużo emocji :D
    Ps. O co chodzi z tym, gdzie tańczą do Let it go? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. <3
    Są jakieś zdjęcia z RDMA- Laury i Rossa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest zdj jak Laura i Ross sie przytulają na RDMA ;d

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wypowiedzieć się na temat posta, napisz komentarz. Wasze opinie się liczą ; )